11 Reacties

3 dagen geleden

🙋🏼‍♀️hier ook het idee dat er weer een slaap regressie is… als hij vannacht 3 uur geslapen heeft dan is het veel😬

3 dagen geleden

Reactie op Frederique8

🙋🏼‍♀️hier ook het idee dat er weer een slaap regressie is… als hij vannac ...
Ohhhh wat heftig. Dit is dus ook bij jou, hoe hou je het vol. Ik overleef nu met koffie 🙈

3 dagen geleden

Reactie op Frederique8

Hier ook maar al vanaf de geboorte tot nu toe

3 dagen geleden

Reactie op Frederique8

Ohh wat zwaar! Mijn kleine slaapt ook nog hier door de nacht, maar dat hij 5 uur achter elkaar wakker is komt gelukkig niet vaak voor, maar als jij dagelijks 5 uurtjes in de nachten wakker bent met je kleine heb ik het echt met je te doen, wat zwaar!

3 dagen geleden

Hier ook ineens met 13 maanden weer!! Hele strijd met gaan slapen, en indd bij 12 maanden ook..

3 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 13mnd en weigert zijn 2de dutje in de middag. En in de nacht wordt hij nu wakker en gaat dan brabbelen en weer vanzelf in slaapvallen. Als hij huilt ga ik naar hem toe, maar via babyfoon hou ik hem dan in de gaten. Hij gaat dan zitten en praten 😂. Na 1,5u ongeveer gaat die vanzelf liggen en weer verder slapen. Als ik naar hem toe gaat begint hij te huilen en wilt hij naar beneden. Nu laat ik hem dus gewoon in zijn bed onverstoord. Ik vind het nog wel te vroeg om over te gaan naar 1 dutje.

2 dagen geleden

Hier ook echt heavy! Echt krijsend wakker worden, zelfs jij ons in bed. En zoveel meer drinken precies

2 dagen geleden

Hier ook regelmatig ellende. Afgelopen nacht van half 12 tot 3 bezig geweest om haar weer in slaap te krijgen. De hele tijd alleen maar huilen en willen bewegen.. Ik heb wel het idee dat ze er vooral last van heeft als ze overdag maar 1 slaapje heeft gehad. Op de dagen dat ze 2 keer slaapt, slaapt ze snachts ook beter. Toch jammer dat ze nu steeds vaker haar 2e slaapje weigert 🤨

2 dagen geleden

Normaal niet zoveel last van de slaapregressies gehad, maar deze is heftig 😅 laatste dagen overdag ineens niet meer willen slapen, terwijl ze normaal binnen 5 minuten sliep. Gisteravond ook anderhalf uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen, vannacht wilde ze het liefst 200 ml melk weg drinken en was het krijsen. Uiteindelijk maar tussen ons in verder laten slapen.