17 Reacties
één maand geleden
Wij zijn sinds zondag over naar 1 lange middagslaapje. Erg vroeg maar hij doet het er een stuk beter op
één maand geleden
Hier zitten we ook precies tussen 1 en 2 dutjes in.. ik merk wel dat hij het beter doet op 1 lange middag dut, dus na de boterham slaapt hij van 12 tot ongeveer 14.30/15.00u en gaat om 19.00u in de avond erin, tot de volgende ochtend 07.00u.
één maand geleden
Hier een zoontje van een jaar en een week. Bij hem hangt het af van de intensiteit van de dag. Op een hele drukke dag heeft ie der 2. Maar hier is het gemiddelde 1 slaapje van ongeveer 12 tot half 3
één maand geleden
Onze dochter is ook bijna 1.
We zijn sinds een week soort van over op 1 lange dut.. ze gaat dan einde vd ochtend naar bed en slaapt dan 2-3 uurtjes. En om 19.00 ligt ze er weer in.
Bij mijn moeder doet ze sochtends nog een dutje van 30 min en dan smiddags thuis moet ik haar echt wel wakker maken om 15.30 anders slaapt ze snachts niet meer
één maand geleden
Wij zitten ook in een lastige fase met dutjes, maar houden vast aan 2. Ook al geeft hij soms aan dat hij er liever 1 wil, hij wordt dan toch oververmoeid. Is trouwens een bekend fenomeen van rond de 1, waarbij het lijkt alsof ze voldoende hebben aan 1 dut maar dit niet zo is. Slaapregressie van 12 maanden
één maand geleden
Bij ons was het eerst 2 uur dan 3 uur en daarna 4 uur wakkertijd. Sinds kort is het 3-3-4 geworden
één maand geleden
Ja probeer ik er steeds twee. Maar ze weigert wel vaak de middagdut op het moment. Maar ze kan ook weer niet zonder die tweede dut, dan is t savonds ellende. Ik weet t niet meer zo goed op t moment haha. Iemand die dit heeft en tips heeft?
één maand geleden
Reactie op Vikingw
Onze dochter is ook bijna 1.
We zijn sinds een week soort van over op 1 la ...
Hoelaat gaat je dochtertje dan naar bed in de middag?
één maand geleden
Reactie op Vikingw
Bedoel je als ze sochtends een kort dutje doet?
Pas rond half 3, omdat we ...
Nee bij de lange dut