9 Reacties

5 maanden geleden

Wij houden de slaaptijd voor overdag van slaaptipsvoorbaby’s aan. Daar raden ze voor een baby van 8 maanden 2 uur en 45 minuten slaap aan. Meestal slaapt hij 3 uur!

5 maanden geleden

Mijne van 8maanden slaapt ongeveer 3uur overdag. En 12uur nacht.

5 maanden geleden

Volgens mij als je kind goed slaapt (overdag en ‘s nachts) dan kan het niet teveel slapen. Als het ‘s nachts niet wil slapen dan slaapt het overdag wel teveel.

5 maanden geleden

Wij houden ook ons zoontje aan en geen schema ofzo. Overdag is het wisselend, maar ook wel eens 5 uur. Zo lang de nachten goed blijven gaan (11 á 12 uur) blijven we hem gewoon volgen.

5 maanden geleden

Mijn zoontje is al 8 maanden en slaapt overdag rond de 5 uur en in de nacht 11 à 12 uur. Hij heeft het echt nodig. Een flinke stuiterbal die echt aangeeft met huilen en ogen wrijven dat hij moe is. Langer wakker houden is niet te doen. Ik heb het ook al eens bij het cb gevraagd en daar werd aangegeven ieder kindje is anders en als hij het nodig heeft, gewoon laten slapen.

5 maanden geleden

45 min😨

5 maanden geleden

Heel wisselend, soms zijn we al blij als hij een uur haalt op een dag. Maar soms slaapt hij zo 4/5 uur overdag. Snachts is ook wisselend, maar gemiddeld zon 11 uur (wel nachtvoeding nog 1 keer tussendoor)

5 maanden geleden

Onze zoon van bijna 8 maanden slaapt overdag 3-3,5 uur en ‘s nachts 11-11,5 uur

5 maanden geleden

Reactie op Roosell

Mijn zoontje is al 8 maanden en slaapt overdag rond de 5 uur en in de nach ...
Precies dit. Hier ook een stuiterbal die echt niet langer op kan blijven, wakker maken is geen succes want dan wordt hij heel chagerijnig.