12 Reacties
3 maanden geleden
Precies hetzelfde, bij mij helpt het om hem in de stoel in z'n kamer tegen mij aan te houden, mee in bed nemen wordt inderdaad spelen. Zo valt hij weer in slaap. Ik moet zeggen dat het elke dag ietsjes makkelijk wordt met hem wegleggen. Het begon hier eerst met 2 uur lang klaar wakker 's nachts en nu is die binnen 5 min vertrokken!
3 maanden geleden
Wij hadden dit ook, ze was gewoon tussen 1 en 5 wakker sommige nachten 🤷♀️. Hier heeft het geholpen om de slaapjes overdag in te korten. Nu slaapt ze de nachten ineens door 🥳
3 maanden geleden
Reactie op marjoleingul
Wij hadden dit ook, ze was gewoon tussen 1 en 5 wakker sommige nachten 🤷♀ ...
Hoelang slaapt ze overdag bij jullie? Bij ons slaapt ze nog maar 1 slaapje van 3 uurtjes.. als ik haar meer slaapjes laat doen sliep ze snachts niet maar dat is alweer weken geleden 🙈 dus misschien deze ook inkorten dan😅
3 maanden geleden
Reactie op MalissaaS
Hoelang slaapt ze overdag bij jullie? Bij ons slaapt ze nog maar 1 slaapje ...
Ze sliep hier meestal 3 tot 4 uur overdag (2x 1,5-2 uur). Nu maak ik d'r 's ochtends meestal na een uurtje wakker en 's middags slaapt ze meestal 1,5 uur. Als ze erg vroeg wakker is geworden in de ochtend door d'r broer, doe ik dat slaapje soms wat eerder en dan halfuurtje langer.
Ze wordt vaak wakker rond 7.30, dan tussen 10 en 10.30 weer naar bed, tot 11.30. En dan tussen 14 en 14.30 weer naar bed tot 15.30/16.00. En dan ligt ze weer rond 19.30/20.00