69 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op TC
Mijne is van 22 november precies 8 maanden vandaag 🥺
Hier ook 22 november!
5 maanden geleden
Haha hier ook! Ook van 15 november. Druk aan het tijgeren en oefenen met zitten. Hazenslaapjes overdag en ‘‘s avonds drama met inslapen en gisternacht tot 3 uur bezig geweest met in slaap krijgen en om 7 uur weer wakker 🤓
5 maanden geleden
Hier ook drama. Heb eigenlijk al sinds de geboorte een baby die extreem slecht slaapt, maar de regressies zijn nog net iets heftiger. Continu wakker, moeilijk in slaap kunnen komen en niks is goed😭 hier ook hele snelle ontwikkeling ineens. Zitten, kruipen, optrekken en staan.
5 maanden geleden
Reactie op Annetje1997!
Hier ook sinds twee dagen drama. Sliep prima. Nu al krijsen bij het aandoen ...
Ik heb eigenlijk hetzelfde hier!! Ook alleen tijgeren. Wil ook geen speen. Echt drama! Hij gaat straks ook voor het eerst naar de opvang. Ik vraag me echt af hoe ze hem daar in slaap gaan krijgen. Drama!!
5 maanden geleden
Reactie op manalmama
Hier ook eentje die het vertikt om te slapen. Krijsen!!!! Boos worden!!!! I ...
Ja hier ook verlatingsangst ze kan niet meer alleen spelen merk gewoon dat ze nabijheid wil omdat ze aant oefenen is ik steek het op een fase en we liggen vaak samen op de mat ook op reis en ze die nieuwe indrukken maken haar gelukkig moe
5 maanden geleden
Hier is het heel apart. De laatste week slaapt ie ‘s nachts 9 van de 10 x door (tot een uur of 6). Maar overdag is het drama (misschien alles bij elkaar, 8 maanden, tandjes) Ik moet hem constant bezig houden, is na paar min alweer hetgeen wat we doen beu. Wil niet slapen terwijl ie hartstikke moe is. Ik ben gesloopt aan het eind van de dag. M’n huishouden gaat natuurlijk ook door maar waar ik dat normaal gesproken doe als ie slaapt moet dat nu soort van tussendoor. Nu 3 weken thuis ivm vakantie maar hou m’n hart vast.
5 maanden geleden
Even benieuwd: zijn er meer mama’s (of papa’s!) die vooral ‘s nachts de slaapregressie herkennen? Onze kleine meid gaat eigenlijk zonder problemen slapen en slaapt overdag vrijwel elke keer nog twee keer 1,5 uur op een dag, maar is zó aan het spoken ‘s nachts!
Ze wordt nu weer standaard één keer per nacht wakker (sliep al de nacht door na de laatste fles om 7 uur) en wordt ‘s ochtends standaard tussen 5 en 6 vrolijk wakker om haar dag te beginnen… Ze lijkt echt onverzadigbaar en valt nu ‘s nachts zonder fles (we geven maar een heel klein beetje) ook niet meer in slaap. Ook overdag flink aan het eten.
Even benieuwd of er mama’s zijn die het herkennen? 😄
5 maanden geleden
Heftigste tot nu toe😅 gelukkig is hij bij ons eindelijk over en opeens slaapt mevrouw 12 uur aan 1 stuk in haar eigen bed zonder ook maar een kik te geven 😅😅Er is dus hoop😛
5 maanden geleden
Reactie op Novemberbabyy
Heftigste tot nu toe😅 gelukkig is hij bij ons eindelijk over en opeens sla ...
Hier hetzelfde!! Van 1,5 drama nachten met uren aan 1 stuk wenen naar opeens 12u op een nacht slapen als een roosje 🤯
5 maanden geleden
Reactie op Novemberbaby1
Hier hetzelfde!! Van 1,5 drama nachten met uren aan 1 stuk wenen naar opeen ...
Hoe lang duurde het? Ik heb het idee dat ik in de hel ben beland 😂