69 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder107
Hoe lang duurde het? Ik heb het idee dat ik in de hel ben beland 😂
Pff heeft wel echt een paar weken geduurd dacht dat het nooit zou stoppen 😳 maar het gaat nu al 2 weken beter dan ooit
5 maanden geleden
Nou hier ook al een poosje drama. Het was al een hele slechte slaper, maar sinds deze week ben ik in de avond uren bezig en overdag is ook drama 😭
5 maanden geleden
Reactie op Novemberbabyy
Pff heeft wel echt een paar weken geduurd dacht dat het nooit zou stoppen � ...
Ahh wij zitten op anderhalve week en zijn echt kapot. Hij is sowieso een slechte slaper helaas. Ik hoop dat het binnenkort dan echt beter word dan het was 😅. Hij kan wel al kruipen, zelfstandig zitten en optrekken, misschien scheelt dat nog
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder107
Hoe lang duurde het? Ik heb het idee dat ik in de hel ben beland 😂
Zeker 6 weken hier, maar begon ook al bij 7 maanden dus kan een samenloop van verschillende dingen zijn geweest. Het is inderdaad echt hel.. maar hou vol, op een dag wordt het echt beter! You can do this!
5 maanden geleden
Herkenbaar.. maar nu met name overdag last van.
Ik heb een dochter van 5 nov.
De ochtenddutjes zijn momenteel vreselijk. Ze is moe (trekt continue aan haar oren en wrijft in haar gezicht), maar ze wil niet slapen. Overstekt zich, brult/krijst, weigert haar speentje en wil eigenlijk alleen aan de borst in de slaap vallen…
5 maanden geleden
Ik ben even gefrustreerd, het lukt me met geen mogelijkheid om onze dochter inslaap te krijgen. Aan de borst niet, ze gaat gewoon weer lekker kruipen en spelen als ze klaar is. In der bedje niet, gaat liggen keten en zodra ik weg loop gaat ze krijsen. In mijn armen zet ze zich alleen maar van me af. Ze is wel moe, ze zit steeds in der oogje te wrijven en te jengelen van vermoeidheid. Het lukt haar alleen niet om de slaap te vatten. Iemand nog tips? Of is dit gewoon uitzitten?
5 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Ik ben even gefrustreerd, het lukt me met geen mogelijkheid om onze dochter ...
Even uit bed? Beneden weer spelen of een wandeling maken? Dit helpt mij als ik frustratie ervaar. Vaak probeer ik het even later weer en dan valt hij in slaap. Hier wilde hij ook niet slapen. Nu 1,5 uur verder valt hij eindelijk in slaap. Ben tussendoor gewoon naar beneden gegaan. Toen heeft hij nog een poosje gespeeld
5 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Even uit bed? Beneden weer spelen of een wandeling maken? Dit helpt mij als ...
Ik heb haar nu weer mee naar beneden genomen. Ze zit nu lekker te spelen. Ik probeer het straks nog een keer. Tot voorkort deed ik dat ook, dan speelde ze nog wat in der bedje en dan viel ze vanzelf inslaap. Alleen gaat ze nu keihard krijsen als ik wegloop.
5 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Ik ben even gefrustreerd, het lukt me met geen mogelijkheid om onze dochter ...
Dit is heel herkenbaar! Vanavond de eerste avond sinds 1,5e week zonder krijsen naar bed. Veel ontwikkelingen en een doorkomend (eerste) tandje.
Hier hielp het om even te knuffelen en zijn favoriete liedje te zingen, dan begon hij zichzelf van mij af te duwen en legde ik m in bedje. Ik zong het liedje dan nog 3-4 keer terwijl ik over zijn rugje bleef aaien, of ik ging er gewoon naast zitten zingen. Uiteindelijk werd hij dan rustig en kon ik gaan. Standaard na n halfuur weer krijsend wakker, weer even over t rugje aaien en t liedje zingen en daarna was het goed.
Hopelijk gaat het bij jou ook snel weer voorbij!
5 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Ik heb haar nu weer mee naar beneden genomen. Ze zit nu lekker te spelen. I ...
Oh bedoel met hem samen hoor. Ik kan hem nooit alleen in zijn bedje laten. Is altijd al gekrijs.
5 maanden geleden
Hier ook drama sinds een week 🙋🏼♀️. Overdag slapen vertikt ze gewoon, elke keer een strijd. Dan zijn we langer bezig met haar in slaap krijgen, dan dat ze daadwerkelijk slaapt. Zo zielig om die kleine meid zo te zien vechten tegen haar slaap. Verlatingsangst is nu ook volop aanwezig helaas. De nacht blijft gelukkig wel goed gaan🤞.
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder107
Ahh wij zitten op anderhalve week en zijn echt kapot. Hij is sowieso een sl ...
Moet zeggen dat onze kleine ook echt een slechte slaper was. Kon voor het eind van de slaapregressie de nachten dat ze doorsliep op 1 hand tellen 😅 maar nu opeens sinds +- 3 weken gaat het letterlijk elke nacht goed en ben ik er nog niet uit geweest 🤣 dus ook voor de slechte slapers is er hoop 🙂
5 maanden geleden
Hier gaat het inmiddels een stukje beter!! De nachten zijn wat rustiger en het in slaap vallen gaat met wisselend succes. Af en toe wordt er overdag een slaapje gekoppeld. Dat was eerder eigenlijk alleen huilen huilen huilen. Na 1 week ellende kwam er steeds een beetje vooruitgang. Hou vol allemaal!!
5 maanden geleden
Reactie op Novemberbabyy
Moet zeggen dat onze kleine ook echt een slechte slaper was. Kon voor het e ...
Dat bied hoop 🙈. Hij komt nu elke 2,5 uur en we zijn echt gesloopt. Voor de slaapregressie (wat ik ondertussen vooral hoop dat het is) sliep hij max 3/4 uur achter elkaar, dus alles wat langer is zou al fantastisch zijn 😬. We zitten nu in week 3/4, dus nog even doorzetten. En een oorontsteking tussendoor gekomen dus ja… Zag jij ook verschil in de slaapjes overdag? Die zijn hier sinds een dag of 3 ineens behoorlijk lang, maar kan ook met ziek zijn te maken hebben.
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder107
Dat bied hoop 🙈. Hij komt nu elke 2,5 uur en we zijn echt gesloopt. Voor d ...
Pf ja ken het ik heb de kleine op een gegeven moment zelfs weer terug op onze kamer laten slapen zodat ik zelf zo veel mogelijk slaap kreeg 🙈 de slaapjes overdag zijn wel veranderd van 3x max een uur maar dat was dan wel uitzonderlijk naar nu 2x 1,5/2 uur. Dit geeft mij ook meer vrijheid overdag wat dingetjes te doen 😊 ik hou nu heel strak een wakkertijd van 3 uur aan
5 maanden geleden
Reactie op Novemberbabyy
Pf ja ken het ik heb de kleine op een gegeven moment zelfs weer terug op on ...
Hier slaapt hij nog steeds bij ons op de kamer 😅. Hij wil ook elke keer drinken als hij wakker wordt.. Hier nu ook 2 dutjes van 1,5/2 uur, dat is wel heel fijn! Nou ben benieuwd naar de betere nachten haha.
5 maanden geleden
Pfff hier ook. Ze is s nachts regelmatig 2 uur wakker. Ik kan toch moeilijk 2 uur naast mijn bed gaan zitten. Als ik wegloop, is het weer huilen..wat zouden jullie doen?
5 maanden geleden
Reactie op AnneniemD123
Pfff hier ook. Ze is s nachts regelmatig 2 uur wakker. Ik kan toch moeilijk ...
Hier hetzelfde. Nu ben ik zelf wel van het samen slapen, deden we voorheen ook regelmatig als ze even een periode slecht slaapt. En dan slaapt ze echt als een roosje, dus voor de mentale gezondheid van papa en mama slaapt ze nu weer regelmatig tussen ons in haha. Helpt enorm, maar hoop dat het snel weer beter gaat.. maar snap ook dat niet iedereen dit als prettig en fijn ervaaet