69 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op JessieS1994
Hier hetzelfde. Nu ben ik zelf wel van het samen slapen, deden we voorheen ...
Het lijkt mij heel eng om samen te slapen. Ze rolt continue
5 maanden geleden
Reactie op Rowan0409
Hier ook heel pittig sinds een paar nachten. Overdag gaan de slaapjes heel ...
Precies hetzelfde hier. Voor de derde nacht op rij hele nachten aan het wiegen en een krijsende baby. We zijn kapot. Hoe houd je dit vol? En zit er bij jou al verbetering in?🥲
5 maanden geleden
Reactie op AnneniemD123
Het lijkt mij heel eng om samen te slapen. Ze rolt continue
Jaa ze rolt ook wel tussen mij en m'n vriend in, of gaat overdwars liggen, maar gaat prima. Hebben een erg groot bed 😅
5 maanden geleden
Wij zijn al 4 weken onderweg 😅. Tussendoor heeft hij een oorontsteking gehad dus dat helpt niet, maar jeetje wat is dit een pittige..
5 maanden geleden
Reactie op Tikelisa
Hier ook drama sinds een week 🙋🏼♀️. Overdag slapen vertikt ze gewoon, el ...
Precies hetzelfde bij ons! Heel af en toe 's avonds nog wat geklooi (ze gaat steeds rechtop staan), maar over het algemeen geeft ze zich snel over en slaapt ze de hele nacht heerlijk door. Maar overdag... wat een drama! Er zijn dagen dat ze de 30 minuten slaap niet haalt en dat is dan ook alleen tijdens (kleine) autoritjes. Ze wil gewoon niet, maar is tegelijkertijd doodmoe. Maar ze moet en zal blijven kruipen en opstaan en bewegen. Soms kruipt ze huilend van vermoeidheid door het huis. Zo sneu en zo lastig
4 maanden geleden
Pff deze is weer heftig 😣 hier sinds een kleine week ellende. Ineens weer wakker begin van de nacht. dan rond 4.30/5.00 uur weer ze wil dan niet meer verder slapen, zo vermoeiend.. overdag slapen gaat nog wel prima, maar de nachten. Ik ben kapot.. sowieso al meer vermoeid door de zwangerschap. Poeh hopelijk duurt het geen weken😅