7 Reacties
4 maanden geleden
Dit hadden wij een tijdje geleden ook. Was ook opeens weer over.. wat bij ons werkte was een iets latere bedtijd. Eerst was het 7 uur, nu rond half 8.
4 maanden geleden
Reactie op Mandyx94
Ahja, fijn dat dat voor jullie werkt. Dat hebben we al geprobeerd idd!
Frustrerend is het wel! Denk je lekker de avond voor jezelf te hebben. Maar is vast gewoon een fase moet je maar denken.. zoals met alles 😅
4 maanden geleden
Hier precies hetzelfde, maar dan elke dag stipt 60 minuten. Gisteren heb ik zelfs voor de grap mijn wekker gezet en ja hoor😂 precies toen die af ging deed hij zijn ogen open🥲 dan zijn we ook een uur bezig terug in slaap te krijgen. Wordt er helemaal gek van!! Nou scheelt het dat de nachten daarintegen wel beter gaan. Zo had hij wel voor het eerst doorgeslapen vanacht na een onrustige avond waarbij hij om 7 op bed lag, om 8 wakker werd en pas om half 10 terug sliep. Toen werd hij pas om 7 sochtends wakker😱 terwijl hij nog nooit langer dan 5 uurtjes heeft geslapen. Dus geen tips hier, maar wel herkenning😆
4 maanden geleden
Hier 2 weken geleden ook gehad.. op bed leggen ging prima maar daarna was k heel de avond bezig 🥲 heeft een paar dagen geduurd gelukkig maar het is wel vermoeiend ! Ben er gewoon bij blijven zitten zodat ik niet iedere x naar boven hoefde..
4 maanden geleden
Hier ook gehad! Bij ons ging ze te laat naar bed. Nu doen we haar soms 6 uur al naar bed en soms half 7 ligt beetje aan de dag