26 Reacties

6 maanden geleden

Geen tips, maar wel herkenning. Hier is het al 2 weken feest 😭

6 maanden geleden

Jep! Helaas herkenbaar… 😴

6 maanden geleden

Reactie op Rian112

Geen tips, maar wel herkenning. Hier is het al 2 weken feest 😭
Noooo 2 weken al?!? Dat je überhaupt nog kunt typen haha. Alleen snachts drama op ook overdag?

6 maanden geleden

Wij zijn er geloof ik net uit. Was een dramaaaaaa😩 ieder uur wakker en vaak een wake window van 1,5u midden in de nacht🥲

6 maanden geleden

Reactie op Martine8192

Noooo 2 weken al?!? Dat je überhaupt nog kunt typen haha. Alleen snachts dr ...
Haha ja we doen het echt samen. De ene nacht mijn man en ik de andere nacht. Overdag gaat gelukkig heel goed. Alleen de nachten zijn drama

6 maanden geleden

Reactie op Rian112

Haha ja we doen het echt samen. De ene nacht mijn man en ik de andere nacht ...
Oh fijn dat jullie het samen afwisselen! Laten jullie je kindje bij je slapen of doe je wat anders? Hier gaat overdag tot nu toe ook goed, alleen super slecht eten en drinken. Heb jij dat ook?

6 maanden geleden

Reactie op Martine8192

Oh fijn dat jullie het samen afwisselen! Laten jullie je kindje bij je slap ...
We proberen hem zoveel mogelijk in zijn eigen bedje te laten slapen, maar er zijn een paar nachten geweest waarin hij elke 15 min wakker werd. Toen heeft hij bij ons in bed geslapen. Niet te doen anders 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Martine8192

Oh fijn dat jullie het samen afwisselen! Laten jullie je kindje bij je slap ...
Eten ging een tijdje iets minder, maar gaat nu weer super goed. Het zijn echt alleen de nachten hier. Hopelijk is deze fase snel over 😆

6 maanden geleden

Reactie op Rian112

We proberen hem zoveel mogelijk in zijn eigen bedje te laten slapen, maar e ...
Haha nou precies dit. Ik laat haar nu ook bij mij slapen maar vind het wel heel spannend, ben zo bang dat ze uit bed valt of zo

6 maanden geleden

Reactie op Rian112

Eten ging een tijdje iets minder, maar gaat nu weer super goed. Het zijn ec ...
Herkenbaar. Hier gaat eten en drinken ook matig ineens, maar ben benieuwd hoelang het gaat duren. Ik begreep dat de 1e slaapregressie het meest heftig is, maar deze komt wel aardig in de buurt haha

6 maanden geleden

Reactie op onet

Wij zijn er geloof ik net uit. Was een dramaaaaaa😩 ieder uur wakker en vaa ...
Wat een ellende!!! Merk je ook verschil nu het voorbij is? Bijv. Een dutje minder overdag ofzo?

6 maanden geleden

Hier al 3 weken..... joepie😅 Brakke nachten Elke avond pas half elf slapen Om de twee uur wakker Ikben zooooooo moe Maar besef me dat ze hier even doorheen moet Ik lees even mee Sterkte iedereen!

6 maanden geleden

Ik zal wellicht de moedermaffia hiermee over mij afroepen maar ik geef hem een zetpil🤐 ipv 2nachten geleden elke 10 min nu op elke 1.5 uur.

6 maanden geleden

Reactie op RoEla

Hier al 3 weken..... joepie😅 Brakke nachten Elke avond pas half elf slapen ...
Noooo wat vreselijk! Is toch niet te doen he. Kun je het een beetje afwisselen met je partner? Ik kwam erachter dat ik ook al minstens 2 weken in de ellende zit alleen is het dus sinds 2 nachten nog erger geworden. De weken ervoor zag ik al als normaal hahaha maar standaard om 2 uur snachts wakker en een uur lopen keten is niet heel normaal...

6 maanden geleden

Reactie op hallobaby2

Ik zal wellicht de moedermaffia hiermee over mij afroepen maar ik geef hem ...
Toevallig heb ik gisteren aan hetzelfde gedacht, maar dacht; ach dat zal vast niet helpen haha. Maar het helpt dus toch wel?

6 maanden geleden

Vreselijk ja. Mijn dochter (8 maanden) leek bijna van de nachtvoeding af en nu komt ze weer veel vaker, wil ze middenin de nacht spelen en kletsen terwijl ze doodmoe is en loopt te gapen🙂‍↕️ Ook heeft ze 8 tanden en bijt en ‘blaast’ ze graag op mijn tepels🙃

6 maanden geleden

Reactie op Martine8192

Wat een ellende!!! Merk je ook verschil nu het voorbij is? Bijv. Een dutje ...
Ja! Inderdaad meestal nog maar 2 dutjes ipv 3. En hij slaapt nu beter dan voor de regressie. Afgelopen nacht van 19.30 tot 05.20 geslapen! Toen een flesje en doorgeslapen tot 07.00. Hopelijk blijft dit zo gaan haha. Ook maakt hij nieuwe geluidjes en begint hij een beetje te tijgeren😍

6 maanden geleden

Reactie op Martine8192

Noooo wat vreselijk! Is toch niet te doen he. Kun je het een beetje afwisse ...
Mijn man slaapt bij ons in de huiskamer want hij snurkt dus als hij naast me zou slapen heb ik geen enkel moment slaap haha hij neemt het in de ochtend vaak over en dan tuk ik nog even maar man man wat is het aanpoten inderdaad! Je gaat met alles ook achterlopen omdat je zo moe bent En inderdaad zo herkenbaar dat je denkt dat het normaal is tot je beseft dat midden in de nacht wakker worden eigenlijk niet perse meer zou moeten hoeven😅 hopen dat al onze kindjes snel door die slaapregressie heen zijn poeh!

6 maanden geleden

Hier hebben we nu een week drama savonds na driekwartier wakker en dan uren bezig zijn om haar weer te laten slapen. Nu is wel sinds dit weekend dat ze zelf rechtop gaat zitten. Hopelijk zakt het nu af doordat ze dit nu kan maar natuurlijk word ze nu verkouden

6 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Hier hebben we nu een week drama savonds na driekwartier wakker en dan uren ...
Zul je net zien ook! Hopelijk is het snel weer voorbij. Nog even volhouden!!!