26 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op RoEla
Mijn man slaapt bij ons in de huiskamer want hij snurkt dus als hij naast m ...
Oh slimme oplossing. Het zijn nou eenmaal geen gezellige maanden als ze nog zo klein zijn haha. Maar vermoeidheid is echt heftig inderdaad. Ik kan dan ook de hele dag alleen maar denken aan hoe moe ik ben. Respect voor alle ouders met slecht slapende kids. Maar het is heel fijn om te weten dat er zoveel zijn die zulke nachten hebben haha
6 maanden geleden
Reactie op Martine8192
Toevallig heb ik gisteren aan hetzelfde gedacht, maar dacht; ach dat zal va ...
Hier lijkt het wel iets te doen..geen garantie natuurlijk dat het specifiek door de zetpil komt omdat je nou weet hoe anders je nacht zou zijn geweest natuurlijk. . Bij mijn oudste zoontje héb ik het op een gegeven moment ook geprobeerd en leek het ook te helpen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat hij nu ook verkouden is en er 4 tanden tegelijk doorkomen... Wellicht de moeite waard om 1 x een nacht 'te testen? Zoveel kwaad kan het ook niet denk ik zelf al ben ik geen arts of medisch opgeleid 🤐
6 maanden geleden
Reactie op Rian112
Geen tips, maar wel herkenning. Hier is het al 2 weken feest 😭
Hier ook al 3 tal weken miserie.. waren dan eens 2 nachten beter en ik dacht oef, we zijn eruit.. maar neen hoor.. ik ben echt gebroken, van onderbroken misschien 3u te slapen op een nacht .. dat dit maar snel voorbij is :D