7 Reacties

4 maanden geleden

Ohja dat is ook een angst die wij hebben als ze niet in slaap kan komen ‘s avonds. Gisteravond hebben we haar toch 2x mee naar beneden genomen, want op een gegeven moment ben je zelf ook moe en gefrustreerd 🙈 Tot nu toe is er nog geen sprake van gewenning, maar meestal lukt het inslapen gelukkig ook wel gewoon.

4 maanden geleden

Tijdens de slaapregressie legde ik de kleine tussen ons in om te slapen. Iedereen zei dat we dat niet moesten doen omdat ze er aan zou wennen. Nou na een aantal weken tussen ons in te hebben geslapen leek het opeens weer goed te gaan en heb ik haar weer op haar eigen kamer gelegd en dat ging in 1 keer weer goed :) ik denk dat ze gewoon even extra aandacht nodig hebben en je moet doen wat voor jou goed voelt. Zodra de regressie over is leek het voor ons alsof bij haar ook de knop om ging en ze makkelijk in 1 keer terug ging naar normaal. Dus lekker doen wat goed voelt!

4 maanden geleden

Reactie op Novemberbabyy

Tijdens de slaapregressie legde ik de kleine tussen ons in om te slapen. Ie ...
Precies dit!!!!

4 maanden geleden

Je gevoel en je baby volgen❤️ Ze hebben nu juist extra aandacht en liefde nodig. Lekker bij mama en papa dat geeft ze juist een gevoel van veiligheid en zekerheid waardoor ze straks weer goed kan slapen! Btw wij willen ook een co sleeper ledikant ik heb ook al een co sleeper aanspannings touw speciaal gekocht! Mag ik vragen hoe jullie dat precies hebben gedaan?

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde sinds 2 weken en ik heb haar sindsdien weer bij mij in bed. Eerste regressie heb ik dat ook gedaan en ineens was het weer goed en sliep ze weer prima in haar eigen bed. Ookal blijf ik het ook een beetje spannend vinden of ze hier toch aan gaat wennen probeer ik het maar los te laten en haar lekker bij mij in bed te houden. Het zal wel weer goed komen en dan hebben ze het inderdaad even nodig nu om meer bij ons te zijn. Ik zou doen waar je je goed bij voelt.

4 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Je gevoel en je baby volgen❤️ Ze hebben nu juist extra aandacht en liefde ...
Echt bij ons slapen doet ze niet, ze slaapt alleen in haar eigen bedje. Wij hebben een normale ledikant en dan gewoon 1 "hek" niet geplaats en aan het bed geschoven. Maar wij hebben wel een ledikant waar het bedje op het ledikant zelf steunt zodat dat niet nog een op ons bed hoeft, snapje? En dan hebben wij aan de onderkant het vast gemaakt met soort touw

4 maanden geleden

Reactie op Novemberbabyy

Tijdens de slaapregressie legde ik de kleine tussen ons in om te slapen. Ie ...
Helemaal mee eens! En ook al heb je wat gewenning gecreëerd, dat kan je ook gewoon weer afleren/afbouwen 😊