15 Reacties

6 dagen geleden

Kan het zijn dat ze het koud heeft? Ons zoontje werd eerst ook wakker en wilde dan niet meer slapen tenzij hij de fles kreeg. Sinds ik hem warmer aankleed slaapt hij de nachten weer door tot 7 uur in de ochtend.

6 dagen geleden

Reactie op Simone0408

Kan het zijn dat ze het koud heeft? Ons zoontje werd eerst ook wakker en w ...
Ja, dat heb ik ook gedacht, maar de verwarming zetten we wel aan ook. En ze slaapt wel ongeveer 1 a 2x in de week door. Hoe kleed jij hem nu aan?

6 dagen geleden

Je zou ook kunnen proberen om wat water aan te bieden ipv melk. Drinken werkt kalmerend en misschien is een paar slokjes water voldoende. Het kan ook een combinatie zijn van een slaapregressie en of sprong. Succes 🤞

6 dagen geleden

Reactie op AnneniemD123

Ja, dat heb ik ook gedacht, maar de verwarming zetten we wel aan ook. En ze ...
Wij zijn overgestapt op de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Hieronder een romper korte mouw en een pyjama lange mouw en lange broek. Sowieso merken we met deze slaapzak heel veel verschil. Hij slaapt met die slaapzak zoveel beter dan wanneer we hem een andere slaapzak aantrekken.

6 dagen geleden

Reactie op Simone0408

Wij zijn overgestapt op de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Hieronder een ro ...
Wij kleden haar precies zo aan. Ook de puckababy 4 seizoenen met lange mouwen romper en pyjama. En dan minstens 16 graden (verwarming geprogrammeerd). Alleen ligt ze wel naast een enkelglas raam, dus mss komt daar kou vandaan, maar ik weet niet hoe ik dat zou kunnen veranderen. Andere kamer is geen mogelijkheid.

6 dagen geleden

Reactie op AnneniemD123

Wij kleden haar precies zo aan. Ook de puckababy 4 seizoenen met lange mouw ...
Ons zoontje slaapt vervolgens nog tussen ons in en dus nog half onder een dekbed. Dus misschien is het dan toch echt te koud? Misschien in plaats van een romper korte mouw een wollen romper onder de pyjama het proberen waard? Het kan ook een ontwikkelingssprong zijn waardoor ze meer behoefte heeft aan voeding, maar dan sluit je in ieder geval uit dat het door honger komt.

6 dagen geleden

Wij hebben precies ditzelfde! Ons zoontje sliep ook al heel lang door en wordt nu in de nacht ook wakker. Niets helpt alleen een flesje en dan slaapt hij direct verder en soms zelfs tot half 9 vanaf 7 uur in de avond? Wij zijn ook bang voor gewenning, dus geen tips. Maar we praten er wel vaak over en we hebben zoiets wel vaker gehad en het ging altijd weer voorbij (de eeuwige fases) dus tot noch toe geven we gewoon het flesje melk

6 dagen geleden

Reactie op sosiix

Wij hebben precies ditzelfde! Ons zoontje sliep ook al heel lang door en wo ...
Ja, dat dacht ik ook, maar aangezien het al zo'n 2 maanden duurt inmiddels, ben ik dus wel bang dat het een gewoonte aan het worden is. Vannacht is het wel gelukt om haar uiteindelijk in slaap te krijgen zonder flesje

5 dagen geleden

Kan het niet zijn dat ze niet voldoende eten krijgt en omdat ze honger heeft ze snachts wakker wordt?? Hier was het ook zo een paar x, ze bleef zo lang wakker totdat ze een fles kreeg en toen hadden we haar eten verhoogd en daarme het probleem opgelost. (Ze worden groter, verbranden meer energie)

5 dagen geleden

Reactie op Lyn0820

Kan het niet zijn dat ze niet voldoende eten krijgt en omdat ze honger heef ...
Hoeveel/wat geven jullie op een dag?

4 dagen geleden

Reactie op Lyn0820

Hier eet ze vaak best veel al. In de ochtend nog wel alleen melk, dan 2 grote stukken fruit, daarna 2 boterhammen en 150 ml melk, vervolgens een groentehap en daarna nog avondeten, yoghurt en dan nog een flesje

4 dagen geleden

Reactie op Lyn0820

Hier eet hij zo enorm veel. In de ochtend flesje, boterham met beleg, daarna fruit, dan middag 2 borerhammen (we hadden fles weggegaald maar ook weer toegevoegd door het slapen) dan nog een dadel of knijpfruit of soepstengel of een ander tussendoortje, dan een vol bord mer aardappelen zalm groente bijv. Dat eet hij helemaal op. Als hij een potje krijgt eet hij het ook op en dan nog avond flesje… je zou zeggen dat het geen honger kan zijn! Maar als hij de fles krijgt slaapt hij direct weer verder

4 dagen geleden

Reactie op AnneniemD123

Ja, dat dacht ik ook, maar aangezien het al zo'n 2 maanden duurt inmiddels, ...
Vertel, hoe is je dat gelukt? Dat wil ik ook wel proberen

4 dagen geleden

Reactie op sosiix

Hier eet hij zo enorm veel. In de ochtend flesje, boterham met beleg, daarn ...
Nee idd dat klinkt als veel eten op dag

4 dagen geleden

Reactie op sosiix

Vertel, hoe is je dat gelukt? Dat wil ik ook wel proberen
Met haar naar beneden geweest en water laten drinken en even beneden gebleven tot ze weer helemaal rustig was en op bed gelegd en over haar rugje geaaid tot ze helemaal rustig in haar bedje was. Alleen vannacht was het echt drama. Nog nooit zo'n slechte nacht gehad. Ook een flesje of zelfs borstvoeding werkte helaas niet