21 Reacties

7 maanden geleden

Hoe slaapt hij de nachten?

7 maanden geleden

Reactie op KW95

Hoe slaapt hij de nachten?
Hij slaapt van 19.30 ongeveer tot 7 uur door

7 maanden geleden

Oh lijkt me dan dat het helemaal prima is hoe hij overdag slaapt

7 maanden geleden

Hier hetzelfde. Nachten door van 19 tot 7, in de ochtend bijna 2u, einde ochtend weer en einde middag vaak nog zelfs een uurtje

7 maanden geleden

Reactie op RachelWV

Hier hetzelfde. Nachten door van 19 tot 7, in de ochtend bijna 2u, einde oc ...
Oh helemaal goed, wij zijn dat niet gewend haha in het begin sliep hij ook heel goed overdag toen een hele periode echt maar hele korte dutjes en nu ineens weer lange slaapjes, alleen maar fijn voor hem natuurlijk want hij is erg vrolijk en actief als hij wakker is

7 maanden geleden

Hoelang zijn jullie kindjes wakker tussen de slaapjes door?

7 maanden geleden

Reactie op KW95

Hoelang zijn jullie kindjes wakker tussen de slaapjes door?
Ongeveer 2 uurtjes soms ietsje korter

7 maanden geleden

Reactie op Dafff123

Oh helemaal goed, wij zijn dat niet gewend haha in het begin sliep hij ook ...
Wij ook zeker niet hoor! Hier zijn de nachten echt vanaf 2 maanden al non stop doorslapen geweest, maar overdag was altijd drama kwam heel slecht in slaap of wilde alleen in onze armen slapen. Ben nu sinds 2/3 weken op wakkertijden aan het letten en vanuit daar kwamen zulke lange slaapjes. Hiervoor keken we altijd wanneer ze zelf moe signalen aangaf, maar uiteindelijk deed ze dat niet meer want alles was veel te interessant

7 maanden geleden

Heb het idee dat dat hier ook zo is, en we haar daardoor telaat op bed leggen. Ze is erg mopperig en sochtends 9 van de 10x vroeg wakker.

7 maanden geleden

Reactie op RachelWV

Wij ook zeker niet hoor! Hier zijn de nachten echt vanaf 2 maanden al non s ...
Welke wkkertijden hou jij nu aan?

7 maanden geleden

Reactie op KW95

Welke wkkertijden hou jij nu aan?
Op dit moment 2 uur, waarbij ze er op het ene moment iets eerder klaar mee is en soms weer wat langer volhoud, maar ze geeft het door het schema en ritme nu wel weer veel beter aan

7 maanden geleden

Reactie op RachelWV

Op dit moment 2 uur, waarbij ze er op het ene moment iets eerder klaar mee ...
Hoe merk je dat haha?

7 maanden geleden

Reactie op KW95

Hoe merk je dat haha?
Niks is meer goed, tijdens het spelen is het zeuren. Zelfs als ze dan bij ons zit gaat ze zeuren. Terwijl ze eigenlijk altijd wel lacht en zich prima vermaakt. Tot de moeheid in slaat haha

7 maanden geleden

Reactie op RachelWV

Wij ook zeker niet hoor! Hier zijn de nachten echt vanaf 2 maanden al non s ...
Precies dit was bij ons ook snachts ging heel snel al goed en overdag niet waardoor hij korte dutjes maakte en daardoor niet goed wakker werd/chagerijnig Nu doet hij het super!

7 maanden geleden

Reactie op RachelWV

Hier hetzelfde. Nachten door van 19 tot 7, in de ochtend bijna 2u, einde oc ...
Mag ik nog iets vragen? Je zegt 2x slapen in de ochtend dus? 7uur wakker 9uur naar bed en dan bijna 2uur slapen, eind van de ochtend weer naar bed? Of begrijp ik het niet goed haha

7 maanden geleden

Reactie op KW95

Mag ik nog iets vragen? Je zegt 2x slapen in de ochtend dus? 7uur wakker 9u ...
Ik geef om 7u een fles maar vaak ligt ze al wakker (geen idee hoelang, ene keer vanaf 6u en soms vanaf 645). Ongeacht hoe laat ze wakker wordt begint ze rond 8u alweer moe te zijn. Dan naar bed tot half 10/10u en dan weer rond half 12/12u

7 maanden geleden

Reactie op RachelWV

Ik geef om 7u een fles maar vaak ligt ze al wakker (geen idee hoelang, ene ...
En dan die 2 slaapjes slaapt ze ongeveer 2 uur en einde van de dag een kleiner dutje?

7 maanden geleden

Reactie op Dafff123

En dan die 2 slaapjes slaapt ze ongeveer 2 uur en einde van de dag een klei ...
Ja klopt! Rond 15.30/16.00 vaak nog een klein uurtje

7 maanden geleden

Voor de nachtslaap hou je dus dezelfde wakkertijd aan dan overdag?

7 maanden geleden

Reactie op KW95

Voor de nachtslaap hou je dus dezelfde wakkertijd aan dan overdag?
Ja klopt! Half 5 wakker is rond half 7 weer naar bed. Moet zeggen dat het ook een mevrouwtje van de klok is hoor. Over het algemeen gaat elke dag hetzelfde qua voeding en slaaptijden