21 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op RachelWV
Hier hetzelfde. Nachten door van 19 tot 7, in de ochtend bijna 2u, einde oc ...
Oh helemaal goed, wij zijn dat niet gewend haha in het begin sliep hij ook heel goed overdag toen een hele periode echt maar hele korte dutjes en nu ineens weer lange slaapjes, alleen maar fijn voor hem natuurlijk want hij is erg vrolijk en actief als hij wakker is
7 maanden geleden
Reactie op Dafff123
Oh helemaal goed, wij zijn dat niet gewend haha in het begin sliep hij ook ...
Wij ook zeker niet hoor! Hier zijn de nachten echt vanaf 2 maanden al non stop doorslapen geweest, maar overdag was altijd drama kwam heel slecht in slaap of wilde alleen in onze armen slapen. Ben nu sinds 2/3 weken op wakkertijden aan het letten en vanuit daar kwamen zulke lange slaapjes. Hiervoor keken we altijd wanneer ze zelf moe signalen aangaf, maar uiteindelijk deed ze dat niet meer want alles was veel te interessant
7 maanden geleden
Reactie op RachelWV
Wij ook zeker niet hoor! Hier zijn de nachten echt vanaf 2 maanden al non s ...
Precies dit was bij ons ook snachts ging heel snel al goed en overdag niet waardoor hij korte dutjes maakte en daardoor niet goed wakker werd/chagerijnig
Nu doet hij het super!
7 maanden geleden
Reactie op RachelWV
Hier hetzelfde. Nachten door van 19 tot 7, in de ochtend bijna 2u, einde oc ...
Mag ik nog iets vragen? Je zegt 2x slapen in de ochtend dus? 7uur wakker 9uur naar bed en dan bijna 2uur slapen, eind van de ochtend weer naar bed? Of begrijp ik het niet goed haha
7 maanden geleden
Reactie op KW95
Mag ik nog iets vragen? Je zegt 2x slapen in de ochtend dus? 7uur wakker 9u ...
Ik geef om 7u een fles maar vaak ligt ze al wakker (geen idee hoelang, ene keer vanaf 6u en soms vanaf 645). Ongeacht hoe laat ze wakker wordt begint ze rond 8u alweer moe te zijn. Dan naar bed tot half 10/10u en dan weer rond half 12/12u