Hoi allemaal,
Onze zoon van 8 maanden sliep de eerste 5 maanden perfect. Wel altijd gewiegd maar liet zich heel makkelijk weg leggen en sliep de hele nacht door. Maar sindsdien drama.. laat zich moeilijk weg leggen, hij wordt heel vaak in de nacht wakker en zijn dan lang met hem bezig en hij is heel vroeg wakker en dan praat ik over rond 5.00 uur soms slaapt hij dan nog soms niet. We zijn laatst met hem naar de osteopaat geweest en meteen de eerste nacht daarna een goed resultaat, hij sliep een stuk beter. We waren zo blij. Helaas heeft dit maar 2 weken geduurd en gaat en gaat het sindsdien weer slecht. We zijn terug bij af en het gaat van kwaad naar erger. Hij laat zich sinds een paar nachten helemaal niet weg leggen. We proberen af en toe hem zelf in slaap te leren vallen maar helaas zonder resultaat tot nu toe.. we hebben daarnaast ook een peuter van 2.5 dus we zijn voorzichtig met huilen, willen niet dat hij ook nog wakker wordt. Hij slaapt trouwens ook niet geweldig. Maar heeft iemand de gouden tip? We hebben al zo veel geprobeerd en niks helpt tot nu toe en ik weet het echt niet meer. Ik vind het even enorm pittig en slopend.
Dankjewel alvast voor je reactie.
Liefs!