18 Reacties
6 maanden geleden
Afgelopen nacht had ze gewoon een shortama aan zonder body of slaapzak, en werd ze nog zwetend wakker
6 maanden geleden
Zojuist eindelijk in slaap gevallen. Het is echt strijden in deze hitte met de zon pal op zijn slaapkamer de hele middag en avond. Ik wilde hem zonder slaapzak in een romper met korte mouwen wegleggen maar hij gaf pas toe toen ik hem in enkel zijn luier en een slaapzak 1tog zonder mouwen had geritst. Ik denk dat ik die mouwen er toch weer aan rits zodra ik naar bed ga. Heb een ventilator die de hele nacht draait op de laagste stand.
6 maanden geleden
Hier 28° in de kamer en heb hem enkel met luier in een mouwloze slaapzak tog 0,5 gelegd. Slaapzakje net opengedaan want hij was al aan het zweten😓
6 maanden geleden
30 graden gisteren 🥵 dus lekker alleen een luier aan! Ging prima.
6 maanden geleden
Hier ook zo warm. Romper spaghettibandjes en 0.5 slaapzak puckababy. Twijfel om vannacht de armpjes af te halen.
6 maanden geleden
Nou die van ons is goed warmbloedig, 26°C op de slaapkamer de laatste tijd. Dus wij hebben hem zelfs in alleen luier in bed gelegd, dan bij de eerste nachtvoeding zijn slaapzak (0.5 tog) aangedaan en dan nog leek hij het warm te hebben (klam van het zweet).
Denk dat het vooral belangrijk is dat je blijft kijken en voelen