18 Reacties

6 maanden geleden

Korte mouwen romper en 0.5 tog slaapzak

6 maanden geleden

Wij doen haar in zo'n hydrofiele slaapzak met een lange mouwen romper omdat het in de nacht toch inderdaad aardig afkoelt. Vanavond zonder slaapzak maar met een dun zacht broekje aangezien het toch wel weer ietsje warmer is dan gisteren

6 maanden geleden

Afgelopen nacht had ze gewoon een shortama aan zonder body of slaapzak, en werd ze nog zwetend wakker

6 maanden geleden

Reactie op EmilyClerens

Afgelopen nacht had ze gewoon een shortama aan zonder body of slaapzak, en ...
Hier is het ook zoeken met 29 graden in de slaapkamer 🥲 in een romper onder een lakentje..

6 maanden geleden

Alleen een luier Maar hier is het al snel 30 graden boven🥲

6 maanden geleden

Het is nu 23,6 op haar kamer en ze heeft nu een hemdjes romper aan met een slaapzak van hydrofiel. Ze is ook ziek een heeft koorts anders had ik misschien nog wel een shirtje aan gedaan.

6 maanden geleden

Luier+slaapzak

6 maanden geleden

Zojuist eindelijk in slaap gevallen. Het is echt strijden in deze hitte met de zon pal op zijn slaapkamer de hele middag en avond. Ik wilde hem zonder slaapzak in een romper met korte mouwen wegleggen maar hij gaf pas toe toen ik hem in enkel zijn luier en een slaapzak 1tog zonder mouwen had geritst. Ik denk dat ik die mouwen er toch weer aan rits zodra ik naar bed ga. Heb een ventilator die de hele nacht draait op de laagste stand.

6 maanden geleden

Hier 28° in de kamer en heb hem enkel met luier in een mouwloze slaapzak tog 0,5 gelegd. Slaapzakje net opengedaan want hij was al aan het zweten😓

6 maanden geleden

Hier 26 graden op z’n kamer. Hij ligt in een korte mouwen romper en zo’n dunne hydrofiele slaapzak.

6 maanden geleden

Hier 27,5 graden op de slaapkamer, in de luier met mouwloze slaapzak tog 0,25

6 maanden geleden

Hier 28 graden oef 😅 gewoon een mouwloos rompertje met luier En ik heb gewoon een lakentje in haar bedje liggen Voor mocht het iets te koud worden, dan kan ik hem zo over haar heen vouwen

6 maanden geleden

30 graden gisteren 🥵 dus lekker alleen een luier aan! Ging prima.

6 maanden geleden

Hier ook zo warm. Romper spaghettibandjes en 0.5 slaapzak puckababy. Twijfel om vannacht de armpjes af te halen.

6 maanden geleden

Je hebt bij de Hema en bij van asten (online) slaapzakken met enkel hydrofiel

6 maanden geleden

Reactie op Vlm

Je hebt bij de Hema en bij van asten (online) slaapzakken met enkel hydrofi ...
Ipv dubbel

6 maanden geleden

Hier 27 graden, vannacht romper met hydrofiele slaapzak. Ze was echt warm en klam. Ga vannacht voor de luier en hydrofiele slaapzak, a het rompertje over.

6 maanden geleden

Nou die van ons is goed warmbloedig, 26°C op de slaapkamer de laatste tijd. Dus wij hebben hem zelfs in alleen luier in bed gelegd, dan bij de eerste nachtvoeding zijn slaapzak (0.5 tog) aangedaan en dan nog leek hij het warm te hebben (klam van het zweet). Denk dat het vooral belangrijk is dat je blijft kijken en voelen