36 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring mee maar heel veel sterkte gewenst🤎

3 jaar geleden

Sterkte ❤

3 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst ❤️

3 jaar geleden

Bij mij kan je een topic openen die ook over een slechte 13 weken echo ging. Maar de 2e keer in het ziekenhuis zagen ze het beter en bleek het vals alarm voor ons. We maakte ons echt onwijs zorgen, wij moesten naar het erasmus hiervoor.

3 jaar geleden

Reactie op S-J-V

Bij mij kan je een topic openen die ook over een slechte 13 weken echo ging ...
Hoi, was er bij jullie ook een verdenking open ruggetje ?

3 jaar geleden

Wilde je alleen veel kracht en sterkte wensen ♥️

3 jaar geleden

Reactie op raisa93

Nee dat niet bij ons was het verdenking open schedel maar uiteindelijk in het ziekenhuis goed nieuws gehad en zagen ze dat alles goed was.

3 jaar geleden

Reactie op raisa93

Wij hebben dit ong 2 weken geleden meegemaakt, ik weet hoe je je voelt het is echt een emotionele rollercoaster en zo heftig! Veel sterkte en kracht toegewenst, ik hoop dat ze het bij jullie ook verkeerd hebben gezien..

3 jaar geleden

Heel veel sterkte en succes maandag😘🍀

3 jaar geleden

Heel veel sterkte! Bij ons dachten ze bij de 13 weken echo klompvoeten te zien, echter na een uitgebreide echo een paar dagen later in het MUMC was er niks aan de hand..

3 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst! Ik hoop voor jullie dat het goed gaat komen. Wij hebben 2 dagen geleden ook een slechte 13 weken echo gehad. Buikje is in verhouding veel te klein en de handjes waren steeds gesloten. Woensdag kunnen we terecht in het radboud. Het lijkt wel een eeuwigheid te duren😢.

3 jaar geleden

Reactie op Jessy94

Heel veel sterkte gewenst! Ik hoop voor jullie dat het goed gaat komen. ...
Verschrikkelijk hè 😔. Waren bij jullie de eerdere echo’s ook steeds hartstikke mooi ?

3 jaar geleden

Reactie op raisa93

Verschrikkelijk hè 😔. Waren bij jullie de eerdere echo’s ook steeds hartst ...
Ja echt verschrikkelijk 😥 .. Ja bij 12 weken zag alles er nog mooi uit. Onbegrijpelijk dan hè?

3 jaar geleden

Hey, allereerst sterkte voor komende tijd. Ik wil je geen hoop geven of bang maken. Maar de baby is met 13w zo klein, dat ze amper dingen kunnen zien.. wij hadden ook 13w echo, leek ook iets niet goed te zijn, doorgestuurd naar ziekenhuis blijkt er niets aan de hand te zijn ( tot zover nu 16w ). Ik geloof het allemaal wel.. ben nu ook echt tegen die 13w echo. Slaat nergens op en ik hoor zovaak dat ze iets zien terwijl er later niets aan de hand is. Ik hoop natuurlijk dat by jullie dit ook het geval is, dat alles goed mag zijn! Veel sterkte ermee. ❤️

3 jaar geleden

Ik wou even vragen hoe het vandaag is gegaan bij het umcg?

3 jaar geleden

Wat ontzettend verdrietig van jou en alle anderen die geen goede echo hadden! Hopelijk blijkt alles vandaag alsnog oké en kan je daarna genieten van een fijne zwangerschap. Indien het niet in orde blijkt wens ik jullie ontzettend veel sterkte toe ❤️ Ik snap ook echt dat zo'n vroege echo soms veel verdriet met zich meebrengt en soms ook onnodige stress. Ik snap alleen niet helemaal dat mensen zo tegen de 13 weken echo zijn. Maar iedereen mag zijn/ haar mening hebben. Ik ben er zelf nog steeds van overtuigd dat het beter is om er eerder achter te komen als er iets is. Helaas zijn vrienden van ons er met de 20 weken echo achter gekomen dat hun kindje een open ruggetje had. Helaas ook in zo'n ernstige mate dat het niet verenigbaar was met het leven. Op dat termijn wilden de ouders de zwangerschap niet meer afbreken. Dit kindje is toen met 28 weken in de buik gestorven en heeft een mooie uitvaart gehad. Andere kennissen kwamen er met de termijn echo al achter dat er iets niet goed was en het kindje bleek Patau te hebben. Dat was nog voor de 13 weken echo. Zij zijn wel dankbaar dat het toen gezien werd want waren eigenlijk niet van plan om een nipt te doen. Zij heeft toen de zwangerschap afgebroken met 14 weken. Laten we allemaal vooral blij zijn dat er zoveel mogelijk is. Liever 10 mensen voor niets doorgestuurd dan 5 mensen die er pas na 20 weken achter komen dat er iets is terwijl dit eerder geweten had kunnen worden. Ik hoop echt dat bovenstaande TS bespaard zal blijven en je hierna zorgeloos kan genieten!

3 jaar geleden

Nou de echo in het umcg vertelde ons dat ze het bij de 13w echo goed hadden gezien. Ons baby’tje heeft idd een open ruggetje. Het hartje, schedel, hersens, voetjes en het blaasje vertonen niks afwijkends wat bijna altijd het geval is met deze afwijking.. ik heb dit stress weekend kunnen accepteren dat wij pech hebben en ons kindje anders is.. ik ben er zelf in gestapt vandaag met het meeste erge scenario in m’n hoofd.. maar doordat de rest gewoon prima is ben ik zelf redelijk opgelucht. Hoe en wat verder weet ik nog niet. Om echt een diagnose te stellen met een toekomst verwachting hebben we over twee week weer een echo als onze mini groter is.. ik kreeg de optie om morgen een placenta biopt te doen maar zie hier vanaf.. het boeit me niet waar het vandaan komt , wil alleen weten ik hoe verre het hummeltje word beperkt.. bedankt voor de lieve berichtjes!

3 jaar geleden

Reactie op raisa93

Nou de echo in het umcg vertelde ons dat ze het bij de 13w echo goed hadden ...
Heel veel moed gewenst de komende weken 🙏❤️ en veel liefde voor jullie hummeltje

3 jaar geleden

Reactie op raisa93

Wat verdrietig allemaal :( wel mega bijzonder en dapper hoe jullie er in staan. Super knap! Ontzettend veel sterkte komende tijd!

3 jaar geleden

Reactie op raisa93

Wat heftig, maar zo sterk hoe julie hiermee omgaan. Ik hoop dat de uitslag voor jullie over die twee weken iets meevalt en de kleine niet teveel wordt beperkt later. Veel sterkte🍀