5 Reacties
vor einem Monat
Gefeliciteerd! Geen idee of het nu uitmaakt maar je kan er niks meer aan veranderen. Vanaf nu gewoon correct gaan gebruiken.
vor einem Monat
Reactie op SereneBoom539439
Gefeliciteerd! Geen idee of het nu uitmaakt maar je kan er niks meer aan ve ...
Dank je wel voor je geruststelling en felicitatie. 馃槝 Kan me ook wel voor mn kop slaan dat ik het al die tijd niet heb gelezen. Had de strip eruit gehaald en nooit meer naar de verpakking gekeken. Hoop dat mn lichaam het nog enigszins heeft opgenomen afgelopen weken. Thanks!
vor einem Monat
Reactie op Novbaby02
Dank je wel voor je geruststelling en felicitatie. 馃槝 Kan me ook wel voor m ...
Ik heb me even ingelezen en het zou geen probleem moeten zijn. Het wordt normaal gesproken opgenomen in het speeksel waardoor je het dus doorslikt zonder een pil te moeten doorslikken wat sommige mensen moeilijk vinden. Niet voor niks geslikt dus 馃榾
vor einem Monat
Reactie op SereneBoom539439
Ahhhh echt megalief dat je het hebt opgezocht! Ik heb ook internet rondgezocht, maar niet duidelijk kunnen vinden. Deze bevestiging geeft me wel weer rust. Ik kon me ook al niet voorstellen dat mijn lichaam het niet zou opnemen. Kan me indd voorstellen dat pillen slikken icm zwangerschap niet altijd goed valt ivm misselijkheid. Dan is zo'n smelttablet wel een uitkomst. Fijn hoor dat het wss niet voor niets is geweest. Super bedankt. 鉂わ笍