9 Reacties

2 maanden geleden

Je man naar de huisarts sturen. Snurken heeft vaak een medische oorzaak, zeker als het zo hard is dat jij en je kindje er beiden zo'n last van hebben.

2 maanden geleden

Omg alsof ik mijn eigen verhaal lees en wat de reactie boven al zegt: naar de huisarts! Daar zijn wij nu mee bezig hij gaat een afspraak maken want hij heeft apneu en hier heb je een speciale beugel voor die blijkt te helpen, wij slapen ook al best lang apart hierdoor want ik doe aan cosleeping en mijn baby komt ook nog steeds voor nachtvoedingen, niet te doen dan.

2 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Je man naar de huisarts sturen. Snurken heeft vaak een medische oorzaak, ze ...
Ja het is bij hem overgewicht, dan zouden ze waarschijnlijk zeggen afvallen😅 maar daar zijn we ook al een aantal jaar mee bezig

2 maanden geleden

Ik wil wel echt alles proberen! Dus wel een goeie tip, dank je wel

2 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Omg alsof ik mijn eigen verhaal lees en wat de reactie boven al zegt: naar ...
Komt jouw baby ook vaak? Het is zo enorm lastig dat cosleepen merk ik, ik word zo vaak wakker in de nacht en nu dan helemaal omdat mijn man snurkt. Maar hoe doen jullie dat cosleepen?

2 maanden geleden

Wij hebben hier een stuk of 3 verschillende sprays.. ook van die dingen die je in het gehemelte plakt. Mijn vriend moet echt voor het slapen minimaal 1 ervan gebruiken van mij 😅 en als ik er s nachts wakker van wordt, dan nog een keer of een andere.. Zal niet zeggen dat het iedere nacht 100% werkt maar over het algemeen snurkt hij echt veeeel minder.

2 maanden geleden

Reactie op RoEla

Komt jouw baby ook vaak? Het is zo enorm lastig dat cosleepen merk ik, ik w ...
Wij slapen al ff apart hierdoor tot die slaapbeugel komt, hij slaapt beneden op de slaapbank. Mijn baby en ik gewoon boven op bed. Wij hebbrn een cosleep ledikant die je dan naast het bed kan doen en wij hebben die dan tegen de muur staan met ons bed ertegen. Maar ze slaapt bijna altijd tegen mij aan en ergens in de nacht slaapt ze opeens in haar ledikantje🤣

2 maanden geleden

Reactie op RoEla

Komt jouw baby ook vaak? Het is zo enorm lastig dat cosleepen merk ik, ik w ...
Jaa die van mij komt ook nog in de nacht. De ene nacht meer dan de andere💞

2 maanden geleden

Reactie op Elisabeth93

Wij hebben hier een stuk of 3 verschillende sprays.. ook van die dingen die ...
Wat voor dingen zijn dat? Welke sprays enzo?