7 Reacties

één maand geleden

Ik kijk mee

één maand geleden

Wij geven soep met brood er in om het wat steviger te maken.. houden rekening met bereiden, en voegen zelf naderhand zout/maggi/tabasco/sambal toe. Maak het brood heel klein…

één maand geleden

Mijn man maakt altijd tomatensoep met rijst. Voor ons zoontje doet hij dit zonder bouillon, en serveren we het over een boterham. Dus eigenlijk al vrij dikke soep die dan verder in het brood trekt waardoor hij het gewoon met zijn handen kan eten

één maand geleden

Ik had laatst pompoensoep gemaakt. Gewoon alleen pompoen met water gepureerd. En dan gegeven op een lepeltje. Hij vond hey heerlijk

één maand geleden

Op de kinderopvang hadden we altijd soep zonder stukjes en die gaven we aan de jongste un een bakje met daarbij Turk brood in stukjes zodat het wat meer een papje werd. Dan konden we het makkelijke geven en vonden zij het lekkerder eten. De wat oudere kindjes kregen gewoon een bakje soep en stukjes brood erbij om te dopen

één maand geleden

Ik maak soep iets dikker en dan gewoon op een lepeltje voor ‘m. Geef ‘m de lepel in z’n hand en hij brengt dan zelf naar z’n mond. Wel gesmeer maar hij vindt het heerlijk :)

één maand geleden

Linzesoep, iets dikker pureren dan normaal. Rode linzen, wortel, (ui voor later als ze ouder zijn).