37 Reacties

één maand geleden

Reactie op staceyroxanne

Hoe gaat het nu inmiddels met jou? Nog last van slapeloze nachten of gaat h ...
Vorige nacht ging goed maar vannacht kwam ze weer om de 2uur. Gisteren overdag waren het alleen maar hazenslaapjes. Hoop dat het vandaag beter ga .. Hoe ga het bij jullie?

één maand geleden

Vindt het oprecht moeilijk om achter te halen waarom het (weer) zo moeizaam ga? Tandjes? Slaapregressie? Sprong 5? Alles tegelijk ??? Wie zal het zeggen 🎢🎢🎢🎢

één maand geleden

Reactie op Chamss

Vorige nacht ging goed maar vannacht kwam ze weer om de 2uur. Gisteren over ...
Pfff, dat is pittig zeg. Vooral mentaal. Dat je denkt dat het de goede kant op gaat, maar dan is het toch weer raak.. ik vind het ook zo moeilijk om de oorzaak ervan te achterhalen. Aan de andere kant maakt me ook niet uit, want ze wordt toch wel wakker 🫠 De afgelopen nacht begon onrustig, maar wel 1 keer minder eruit geweest dan de nachten ervoor. Ik hoop dat we een goede nacht tegemoet gaan!

één maand geleden

Hier ook, mijn super relaxte baby is ineens veranderd in een dramaqueen. Sliep een weekje doot maar nu weer 2 voedingen en ineens een hoop onrust ‘s nachts. Overdag ook veel huilen ineens. Hoop dat deze snel voorbij is.

één maand geleden

Hier raakt ze helemaal overstuur als ze bijna in slaap valt en vervolgens gaat ze half uur krijsen. Heb maar oordoppen in gedaan. Wat een geluid komt eruit. Ontroostbaar en niks helpt.

één maand geleden

Ja, heel herkenbaar. Hier ook weer 2 voedingen per nacht. Normaal valt ze na een voeding meteen in slaap en kan ik haar makkelijk wegleggen, maar als ze nu in de buurt van haar bedje komt begint het huilen weer. Het valt me sinds een paar avonden ook op dat ze last heeft van buik-/darmkrampen tijdens het voeden en een paar uur erna. Veel overstrekken met de armpjes in de lucht en wat gerommel in haar buikje. Ervaren jullie dat ook?

één maand geleden

Hier ook rommelende buik en beetje diarree. Heb ook het idee dat haar tandjes doorkomen waar ze last van heeft.

24 dagen geleden

Hoi lieve mama’s, Mijn dochtertje is van 10-11 wil al 2 dagen ook bijna niks drinken. Ik moet zeggen dat ze wel goed slaapt maar ze zit totaal op 600/700 voedingen per dag en hapjes wilt ze echt niet. Heeft iemand hier ervaring mee. Ze zit in sprong 5 zou daarmee te maken hebben. Zij heeft nog geen tandjes ☺️

23 dagen geleden

Bij ons sliep ze na een hele heftige sprong 4 eindelijk een paar weken goed door na 22:30 tot 7:00 door en nu 2 weken later weer twee nacht voedingen om 22:30 en tussen 02:00-03:00 een volle fles. :(:(. Dan slaapt ze daarna wel tot 7 . Nu 5.5 maand oud

23 dagen geleden

Reactie op Rosie93

Bij ons sliep ze na een hele heftige sprong 4 eindelijk een paar weken goed ...
Die van mij slaapt ook goed maar drinkt heel weinig ze drinkt heel dag nu 500/600. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen volgens huisarts is alles oké 😕

23 dagen geleden

Reactie op nazalan

Die van mij slaapt ook goed maar drinkt heel weinig ze drinkt heel dag nu 5 ...
Dit heeft mijn dochter nu ook bijna een week, maak je je toch gelijk wel een beetje zorgen. Maar zolang ze plas luiers blijven houden kunnen ze niet veel doen helaas. Sprong 5 zou hier pas over 2 weken beginnen dus weet ook niet of het daar mee samen hangt. Succes!

23 dagen geleden

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat het zo snel over is maak mij super druk jij ook succes.

20 dagen geleden

Reactie op staceyroxanne

Ja, heel herkenbaar. Hier ook weer 2 voedingen per nacht. Normaal valt ze n ...
Ja precies dit. M’n dochter wurmt zich door mn armen heen en een borrelend buikje soms ook. Ze had ook altijd wel wat hulp nodig bij het in slaap vallen maar dan bij het wegleggen sliep ze door. Nu wordt ze krijsend wakker… pffff

19 dagen geleden

Hier ook slaapjes overdag van 30min tot max een uur. Normaal pakt hij gerust 2,5uur. Snachts ook wakker vanaf 4 uur😴 en gerust na 2,5uur weer voor een voeding komen..

19 dagen geleden

Hier hetzelfde. Ineens weer een nacht voeding en wakker vanaf 03.00 uur snachts en de dutjes overdag waren max 20 minuten en nu lukken ze helemaal niet meer.

19 dagen geleden

Opeens komt ze iedere nacht weer voor een fles en zet ze op het gillen. Na drie uur komt ze weer leggen we haar tussen ons in en is ze weer tevreden.

19 dagen geleden

Die hazenslaapjes 🥵 Een uur bezig zijn om haar in slaap te krijgen om uiteindelijk maar 15min te slapen