Pff hier is het inslaap vallen echt ellende. Ik ben al vanaf 20.00 uur bezig. Heb haar om 21.15 maar weer uit der bedje gehaald. Ik ga nu weer een nieuwe poging doen. Hopelijk slaapt ze straks wel.
Ik heb het idee dat sprong 6 voornamelijk gaat om slapen! Als ik dit zo lees. Mijn baby wordt gezellig elke 2 uur wakker en moet dan 10 minuten in slaap geschommeld worden 馃挙
Hier ook ellende met slapen (al wel paar week). Het begon met klaar wakker zijn rond 2 uur snachts en nu wisselt ze de nachten af met helemaal niet meer willen slapen en klaar wakker zijn, met nachten waarbij ze ineens helemaal door slaapt van 7 tot 7. Ik snap er niks meer van haha. Het is iedere avond weer de vraag wat voor nacht het gaat worden
Hier ook. Ze sliep zelfstandig in met dutjes - nu niet meer. Dus aan de borst. Ze sliep zo goed as de nacht door - nu weer 2-4 x in de nacht aan de borst. Intense periode weer
Sinds maandag inderdaad echt drama steeds rollen op buik kan terug rollen maar doet ie niet, huilen bij slaapzak aandoen, dat herken ik nog wel van 4-5 maanden. Weer veel wakker snachts vannacht ook bij mij geslapen (slaap op matras in zijn kamer), 5 augustus zou het voor hem klaar moeten zijn. Nou ik betwijfel het...
Hier een dametje die al 5 weken pas om half elf in de avond slaapt, om de twee uur wakker wordt, alleen maar bij mama wil slapen ... het is zo enorm intens. Vanacht sinds weken voor het eerst weer een goeie nacht gehad! De wallen hangen tot aan mijn kin haha