21 Reacties

één maand geleden

Het is hier ook echt een DRAMA! Hij vertikt het om überhaupt te slapen. Zijn echt uren met hem bezig, terwijl hij dood en doodmoe is. Zijn zo ontzettend moe😴😪 Hoop echt dat dit heel snel voorbij is. Gaat al 2 weken zo😭

één maand geleden

Hier was vandaag drama. Alles was verkeerd, zo erg huilen en boos. Keek ik op de Oei ik groei app.... Spring 7 begint vandaag😅

één maand geleden

Ja hier ook! Vooral snachts heel vaak wakker 😟😴🥱 Hou vol allemaal 🫶🏻

één maand geleden

Bij ons ook weer vaak wakker snachts en dan heel hard schreeuwen. Heb net ook even op de oei ik groei gezien.. nog 4 dagen tot spring 7 idd. En doorkomende tandjes..😅😴 ik ben zo moeee

één maand geleden

Bij ons juist overdag drama. Kapot zijn en niet willen slapen. Dan geeft hij zich eventjes neer en dan hupsakee is ie weer wakker en brabbelt hij weer.

één maand geleden

Bij ons smiddags drama. Ochtenddut en snachts lukt het haar gewoon om in haar bedje te slapen maar smiddags niet, alleen in de kinderwagen valt ze in slaap.

één maand geleden

Hier al een week of 3. Elke nacht een drama. Dutjes gaan wel goed en zijn onwijs lang, hij is chagrijnig en hongerig en moe :p. ‘s avonds in slaap krijgen is ook een gedoe terwijl hij duidelijk moe is. Wat doen ze zichzelf aan haha.

één maand geleden

Hier ook drama momenteel. Overdag heel boos als iets niet lukt of niet mag en dan echt gillen. Snachts vaak wakker en dan duurt het soms een uur voor ze weer slaapt. En ze gilt dan ook opeens heel hard 😂😭

één maand geleden

Nou ik kan ook aansluiten... Wát een gemopper en gezeur de halve dag 💀 echt niks is meer leuk of goed en het middagslaapje lijkt ook ineens geskipt te worden... Aardig slopend 😅

één maand geleden

Hier ook .. drama 😓 ene dag slaapt ze super lang dan weer helemaal niet.. 😵‍💫

één maand geleden

Reactie op DoPietje

Nou ik kan ook aansluiten... Wát een gemopper en gezeur de halve dag 💀 ech ...
Ja hier sinds maandag ook veel zeuren. Niet duidelijk wat hij dan wil, behalve dat hij heeeeeel graag zelf wil eten met een spetter festijn van dien. Slapen is altijd drama geweest, maar slaapt nu opeens tussen de middag 2 uur?

één maand geleden

Reactie op Kizwi123

Hier ook drama momenteel. Overdag heel boos als iets niet lukt of niet mag ...
Jaaaa precies dit hebben wij ook. Pfff pittige dagen🤣😵‍💫

één maand geleden

De dag verslagen van het kdv zien er tegenwoordig zo uit. En verder zeg ik maar niks 🤣😭

één maand geleden

Al dagen sochtends extreem vroeg wakker 🥲😵‍💫

25 dagen geleden

Hier ook een jongetje van 10 maanden. Wil sinds 2 dagen niet meer slapen. Huilen en boos. Ook nog veel vrolijk, maar het kan ineens omslaan. Normaal is het een hele goede slaper. Ook eten is een drama, de hele tijd afgeleid. En drinken, dat doet ie nu helemaal weinig. Boos als ie een fles of rietjesbeker voor zijn neus krijgt. Hopelijk snel weer mijn vrolijke, makke beer terug!🙏

24 dagen geleden

Ik ben al sinds de 8 maanden slaapregressie bezig met gebroken nachten. Trek het echt niet meer. Ze is nu 10,5 maand oud en ik slaap al 2,5 maand echt weinig. Zodanig dat mijn ouders zich zorgen beginnen te maken. Nu echt een avond die nog erger is dan ervoor . Het is 00:10 en ik ben al sinds half elf bezig haar in slaap te krijgen. Ze drinkt, slaapt en wordt dan na twee minuten alweer wakker. En dit continu. Ik word helemaal koekoek hiervan. Mijn man neemt het wel eens over maar dan gaat ze alleen maar krijsen omdat ze de borst wil. Echt geen idee meer hoe ik nog moet functioneren hier😢

24 dagen geleden

Ik heb niet eerder iets van sprongetjes gemerkt bij onze dochter. Maar sprong 7 😧 Jeeeeetje.. En hij lijkt eeuwen te duren.. Volgens de app Oei ik groei nog 14 dagen, nou ik kan niet wachten

23 dagen geleden

Reactie op RomyEla

Ik ben al sinds de 8 maanden slaapregressie bezig met gebroken nachten. Tre ...
Ik heb dit al sinds 7 maanden, nou drinkt hij en gaat hij wel slapen, maar hij wordt om het anderhalf uur/2 uur wakker :(

23 dagen geleden

Wij ook nauwelijks last van sprongen tot nu toe. Ineens vaak wakker ‘s nachts, niet meer in slaap kunnen komen. Ineens weer fles ‘s nachts, heeft ze al 4 maanden niet meer. Overdag vaak hard gillen omdat ze op avontuur wil in plaats van stil zitten… hoop dat het tijdelijk is.

22 dagen geleden

Reactie op DoPietje

Nou ik kan ook aansluiten... Wát een gemopper en gezeur de halve dag 💀 ech ...
Ik neem voor nu dit bericht graag terug 😅🤭 ze is eigenlijk super vrolijk de afgelopen dagen met veel kwijl en enorme poepluiers... Wat bleek? (Nog) geen sprong 7, maar 4 boventanden op hetzelfde moment erdoorheen 😱😂🥳