15 Reacties
茅茅n maand geleden
Hier vooral extreem aanhankelijk, niet meer alleen willen slapen, de hele dag binnen de meter zitten om te spelen maar liefst opgepakt blijven en het omgekeerde van weinig eten. Hij zit op 800ml melk 2x vaste voeding, 1x fruit en 2x snacks tussendoor. Is de eerste keer in lange tijd weer dat ik problemen merk rond sprongetjes
茅茅n maand geleden
Reactie op Cheds
Hier vooral extreem aanhankelijk, niet meer alleen willen slapen, de hele d ...
Oh "fijn" om te lezen. Ja ik krijg dus in de nacht nu extra flessen. Ik denk dat ik overdag gewoon echt meer moet gaan aanbieden. Dan naar om de 1.5/2 uur. Ja hier inderdaad ook helemaal niet meer alleen willen slapen, soms benauwd mij dat zo erg! En ik snap het hoor en zou hem nooit alleen laten of laten huilen maar het vraagt zoveel van je.
茅茅n maand geleden
Reactie op Es0492
Oh "fijn" om te lezen. Ja ik krijg dus in de nacht nu extra flessen. Ik den ...
Ja klopt dat het benauwd gevoel geeft. Ik krijg al een week bijna niks meer gedaan en als ie dan eindelijk slaapt na 3u 'neuten' is het een race tegen de klok en ga ik hem na 2u ook niet meer gaan wakker maken. Gisteren heeft ie zelfs 4u zijn middagslaapje gedaan. Nou lekker laten liggen dan zodat ik toch op het gemak mijn afwas er 100% kon doorhalen en eens kon dweilen zonder gehuil op de achtergrond 馃槄 hier bied ik sowieso bij elke vaste maaltijd na afloop ook toch nog wat melk aan maar dat zijn nu heel veel ml's erbij. Snachts laat ie zijn flessen wel al een lange tijd. In het ergste geval is ie rond 5u of 6u eens wakker maar dan haal ik hem niet uit bed en geef ik hem de fles in zijn bed. Probeer dan ook niets te zeggen zodat ie wat rustiger blijft
茅茅n maand geleden
Heel herkenbaar! Hier uit het zich in enorme verlatingsangst. Ik kan niet naar de wc zonder dat hij voor de deur staat te krijsen. Hij kan niet meer spelen zonder dat ik ernaast zit, enz. 's nachts helaas hetzelfde verhaal: kan plots niet meer zelfstandig in slaap vallen en wordt vaak huilend wakker - gaat dan rechtstaan en huilen tot wij hem er uit halen. Weinig eten herken ik ook! Hij eet nog maar de helft van het vast voedsel dan hij voordien at. Flessen gaan wel nog goed binnen. Echt een heftige sprong deze 馃槃
茅茅n maand geleden
Reactie op DoPietje
Ik "hoopte" dat iemand anders al een topic had aangemaakt over sprong 8 ... ...
Gelukkig van 1 sprongetje maar echt 'last' gehad maar deze... amai, haalt precies alle overgeslagen sprongen in. Me time is nu helemaal 0. Enkel plakken, alles samen doen, ge茂rriteerd lopen, bijna niet naar de winkel kunnen en samen moeten gaan slapen. Het is een fysiek slopende sprong. Ben ook wel 'blij' dat anderen het hier plaatsen voor herkenning dat de zoon niet ineens 360 gedraaid is qua makkelijk slapen etc
茅茅n maand geleden
Het mopperen en het slechte eten en drinken speelt hier ook ! Slapen doet mevrouw gelukkig nog steeds heel de nacht door en overdag af en toe een paar uurtjes . Maar eten is hier echt af en toe een strijd
茅茅n maand geleden
Onze kleine meid is opeens heel vaak wakker. Normaal 1 flesje aan het begin van de nacht en slaapt dan door. Afgelopen nachten wel 8 keer wakker en 茅茅n nacht zeker 4 flesjes. Ik wil niet terug naar meerdere nachtvoedingen, wat kan ik aanbieden als ze weer komt? Laten huilen werkt niet, slaapt echt na fles of volle buik. Eet overdag goed maar loopt ook al veel. Ik dacht zelf 1 fles zoals normaal en extra fles 1 schepje melkpoeder en de rest water aanbieden. Iemand ervaring?
茅茅n maand geleden
Reactie op Manoukiiieee
Onze kleine meid is opeens heel vaak wakker. Normaal 1 flesje aan het begin ...
Hier dus precies hetzelfde. Het is ook echt honger! Kleine flesjes werken ook niet, zet het meteen op het krijsen en hier indd ook heel druk met lopen, zal daar wel mee te maken hebben?
茅茅n maand geleden
Reactie op nonB
Meer die bijna niet slapen overdag? Hier is t max 2 keer n half uurtje 馃槶
Ja..