6 Reacties
5 maanden geleden
Onze dochter van 3/11 wel. Het ene moment kon ze nog niks, liep ze zelfs achter als ik alle verhalen hier moest geloven, maar het volgende moment kon ze in een week tijd zelf gaan zitten, blijven staan en zich optrekken tot staan. Ik wacht nog op de radslag, maar die laat vast niet lang meer op zich wachten 🤸
Wat ik bedoel te zeggen: no worries! Gewoon lekker spelen met je kindje en hem zijn eigen tempo laten bepalen. Het kan ineens razendsnel gaan!
5 maanden geleden
M’n dochter van 4/11 kan sinds een paar weken zich zelf optrekken tot staan. Sinds deze week zet ze soms 1 of 2 mini stapjes langs de bank.
Maar! Daarentegen gaat bijv vast voedsel lang niet zo vlot als sommige berichten hier op het forum. Brabbelen doet ze ook weinig tot niet. Slapen gaat ook nog moeizaam.
Met ander woorden, alles op hun eigen tempo! Komt goed :)
5 maanden geleden
Reactie op wensmama.met.pcos
M’n dochter van 4/11 kan sinds een paar weken zich zelf optrekken tot staan ...
Hier net zo. Zich zelf op trekken, stapjes zetten, kruipen, staan gaat echt super. Groentes gaan er moeilijk in. En de laatste dagen is ze elke nacht wel 1a2 uur wakker. En brabbelen doet die van ons ook niet echt. Wel kan ze heel lang A roepen en met haar mond scheetjes laten op onze huid (snapje?)