4 Reacties

5 maanden geleden

Echt een rot periode, niet echt tips. Alleen dat het weer voorbij gaat en veel geduld kost. Hoe meer ze oefent hoe sneller ze het onder de knie heeft. Wat ik wel handig vond was met de hoekbank en de poef een soort driehoekje maken waar ze in kunnen staan met wat speelgoed op de bank en poef. Dan kan ze staand spelen maar niet hard omvallen. Verder veel succes gewenst, ik vond het een lastige periode 🍀

5 maanden geleden

Diep inademen, rustig uitademen 🫣 herhalen tot het het gewenste resultaat oplevert 😅 Zelfs nu m’n zoontje 2jr 8mnd is moet ik dit nog regelmatig toepassen 😂

5 maanden geleden

Practice makes perfect 😅 Toen ons zoontje net zelfstandig naar zit kon, viel hij ook regelmatig om. Nu met optrekken valt hij meestal gewoon op zijn billen en zit dan stevig, maar toen hij nog niet stevig zat zorgden we vooral voor veel kussens om hem heen dat als hij viel, hij nog ietwat een zachte landing had

5 maanden geleden

Vooral laten gaan, lekker laten oefenen. Zelf eventueel extra oefenen met zitten? Je kan er vrij weinig tegen doen helaas. Ze moeten de wereld en daarmee ook de benodigde vaardigheden zelf leren en ontdekken