8 Reacties

6 maanden geleden

Hier heel erg! Op de rug erg met benen stampen! Ook vooral in bed maar geen idee of het met moeheid te maken heeft. Vooral als ze ons ziet en erg enthousiast word doet ze het vooral

6 maanden geleden

Doet ze dit dan eventjes of blijft ze dit dan een tijdje doen?

6 maanden geleden

Hoi! Ja in bed doet ze dit, maar dat is echt om zichzelf in slaap te helpen. Buiten bed doet ze t eigenlijk niet

6 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrrrrr

Hoi! Ja in bed doet ze dit, maar dat is echt om zichzelf in slaap te helpen ...
Ah ja.. na mijn bericht ging ze ook met haar hoofdje heel snel van links naar rechts bewegen, en dat zie ik haar ook wel eens in de avond en nacht doen om weer in slaap te vallen dus waarschijnlijk heeft het dan toch met moe zijn te maken

6 maanden geleden

Bij ons vrijwel continu! Daarom noem ik hem soms ook stampertje. Natuurlijk ligt hij ook wel eens rustig, maar in vergelijking met andere baby’s is hij wel altijd in de weer met zijn beentjes. Bij ons is mijn indruk niet dat het te maken heeft met vermoeidheid, eerder andersom bij enthousiasme extra hard trappelen.

6 maanden geleden

Reactie op sophianoester

Bij ons vrijwel continu! Daarom noem ik hem soms ook stampertje. Natuurlijk ...
Haha herkenbaar stampertje

6 maanden geleden

Hier ook de hele dag door! Ik denk dat ze de kracht die ze ermee kunnen zetten wel interessant vinden😂 zodra ze wakker is hoor ik niet haar stem maar haar beentjes op en neer 😀