13 Reacties
3 jaar geleden
Hoi, ik ben vandaag 6 weken en snap je ongerustheid heel goed. Ik heb ook regelmaat steken of krampen en neem dit maar als een teken dat mijn lichaam hard aan het werk is😉
3 jaar geleden
Ik snap je onzekerheid! De laatste weken ook een aantal keer flinke pijnsteek gehad aan de rechter kant. Mijn eisprong voor mijn zwangerschap was ook aan de rechterkant (die kan ik altijd voelen) dus de gedachte bbz kwam ook even voorbij..
Gelukkig afgelopen vrijdag met 6+6 weken een goede echo, een kloppend hartje, in de baarmoeder :)
Mijn schoonmoeder is POH en vertelde dat veel mensen met darmklachten ook op juist die plekken pijn ervaren! Of zoals andere reacties hier: misschien is het bandenpijn.
Ik hoop dat je onzekerheid wat minder zal worden de komende tijd!
3 jaar geleden
Hier ook ... zijn de banden dus goed teken
Ik wist niet dat dat al zo snel was! Fijn om te horen :)
3 jaar geleden
Reactie op Pluis1993
Ik snap je onzekerheid! De laatste weken ook een aantal keer flinke pijnste ...
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Nou dan gaan we daar vanuit :). Dankje!
3 jaar geleden
Ik ben afgelopen vrijdag geweest omdat ik extreme buikkrampen en rugpijn had, ik dacht bbz. Bij VLK blijkt dat mijn eierstokken bomvol eiblaasjes zit, zoveel dat mijn eierstokken topzwaar zijn geworden en ik nu rust moet nemen om een torsie te voorkomen. Maar met de baby leek alles goed. Ik snap je onzekerheid helemaal, want ik zit er ook nog elke dag in, maar het is niet altijd het rampscenario wat Google zegt 💖. Bij twijfel gewoon VLK bellen, ze reageren daar heel lief op
3 jaar geleden
Mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, bleek een kieste op m’n eierstok te zijn, niks ergs, uiteindelijk vanzelf weg gegaan. Was toen super bang voor een bbz. De verloskundige gaf aan dat je dan ook bloedverlies hebt, bij twijfel gewoon de verloskundige bellen, daar zijn ze voor