Hee allemaal,
Misschien een hele gekke vraag, maar mijn dochtertje is zwaar verkouden en waarschijnlijk komt het daardoor, maar ze ademt nu dus veel door haar mond, omdat haar neus goed dicht is.
Alleen vind ik hierdoor haar adem echt niet lekker ruiken, vooral na haar slaapjes. Omdat ze dus ook ziekig is, slaapt ze laatste 3 dagen overdag nu graag op ons (ze hoest zichzelf steeds wakker in haar eigen bedje) en ik leg haar gezichtje dan echt anders, omdat ze anders in mijn gezicht ademt en dat gewoon niet lekker ruikt.
Ze heeft nog geen tandjes, dus tanden poetsen hoeven wij nog niet te doen. Mijn man zei dat we misschien gewoon haar tandvlees moeten poetsen ofzo.
Ik vind dit echt heel lullig klinken, maar zijn er meer mensen die dit hebben bij hun kindje en zijn er tips?
Ik voel me echt een slechte moeder als ik zo zeg dat mijn kindje niet lekker ruikt. Iedere moeder hoort haar kindje toch lekker te vinden ruiken 🙈
Mijn dochter heeft dit gehad.
Ze had echt een flinke keelontsteking. Ook na een verkoudheid dus goed in de gaten houden! Gaat vanzelf weg als het over is.
Mijn zoontje had het ook na een nacht slapen. Hij heeft wel al tandjes maar kreeg borstvoeding voor het slapen gaan tegenwoordig poetsen we zijn tanden na de fles en is het weg. Dus ik zou zeker proberen te poetsen.
Bij mijn dochtertje is dit ook al een aantal keer geweest. Echt hele erg keelpijn had ze dan. Gaat hier vanzelf weer over. Geef vaak wel neurofen dat drankje en zetpil. Het doet vaak echt veel pijn bij der
Ik kan elke keer voorspellen dat mijn zoontje ziek wordt wanneer hij weer gek begint te ruiken. Hier betekent die viezige geur dat hij ziek wordt/is. Zodra hij weer beter is, verdwijnt ook gelijk de nare geur.
Onze dochter had het ook toen ze zo verkouden was, maar bleek uiteindelijk ook beginnende keel en longontsteking te hebben. Het rook ook echt daarnaar.