12 Reacties

16 dagen geleden

Misschien de tong poetsen? :)

16 dagen geleden

Kan ook een keelontsteking zijn. Mijn zoontje hoest ook heel veel en stinkt uit z'n mond. Hij heeft een dubbele oorontsteking en een keelontsteking😢

16 dagen geleden

Mijn dochter heeft dit gehad. Ze had echt een flinke keelontsteking. Ook na een verkoudheid dus goed in de gaten houden! Gaat vanzelf weg als het over is.

16 dagen geleden

Mijn zoontje had het ook na een nacht slapen. Hij heeft wel al tandjes maar kreeg borstvoeding voor het slapen gaan tegenwoordig poetsen we zijn tanden na de fles en is het weg. Dus ik zou zeker proberen te poetsen.

16 dagen geleden

Reactie op Tilly013

Mijn dochter heeft dit gehad. Ze had echt een flinke keelontsteking. Ook n ...
Heb jij toen iets gedaan aan die keelontsteking of gaat dat ook vanzelf over?

16 dagen geleden

Bij mijn dochtertje is dit ook al een aantal keer geweest. Echt hele erg keelpijn had ze dan. Gaat hier vanzelf weer over. Geef vaak wel neurofen dat drankje en zetpil. Het doet vaak echt veel pijn bij der

16 dagen geleden

Reactie op AnneniemD123

Heb jij toen iets gedaan aan die keelontsteking of gaat dat ook vanzelf ove ...
Ging vanzelf over na een aantal dagen. Als het langer dan 5 dagen of een week duurde zou ze antibiotica krijgen, maar dat was niet zo.

15 dagen geleden

Oh dit heb ik ook! Zoontje ook flink verkouden en ruikt alsof ie ui heeft gegeten ofzo

14 dagen geleden

Hier ook, maar nu zijn verkoudheid over is is de geur ook weg, had zelf toen even online gezocht en zag dat het erbij hoorde,

14 dagen geleden

Ik kan elke keer voorspellen dat mijn zoontje ziek wordt wanneer hij weer gek begint te ruiken. Hier betekent die viezige geur dat hij ziek wordt/is. Zodra hij weer beter is, verdwijnt ook gelijk de nare geur.

11 dagen geleden

Onze dochter had het ook toen ze zo verkouden was, maar bleek uiteindelijk ook beginnende keel en longontsteking te hebben. Het rook ook echt daarnaar.

10 dagen geleden

Hier ook.. vieze adem toen ze ziek was maar is gelukkig weggegaan 😅