Hi moeders,
Ok heb het vermoeden dat kk heel erg op survival mode overleef.. Mn partner helpt me niet met de kleine, gewoon NUL en daarnaast ben ik fulltime stay at home wat jk eigenlijk verschrikkelijk vind. Maar mn kind brengen naar opvang zie ik niet zitten, en mn partner wilt niet 'oppassen'
Dus, de volledige zorg draag ik 24/7 met de kleine LETTERLIJK. Ik hou van hem maar het begint nu en zijn tol te eisen. Het is momenteel 06:00 s'ochtends en ik heb 1,5u geslapen omdat de kleine continu wakker wordt. Dit is al vanaf zijn geboorte bezig. We zijn overal langsgeweest maar er wordt niks geconstateerd.. Dit is gewoon hoe hij is.. Anyway om terug te komen op mij.. Oppassers heb ik niet, oma's opa's, tantes en partner willen niet oppassen. Dus ik voel me heel erg gevangen, ik weet oprecht niet wat ik moet doen zodat ik ook kan bijtanken, bijslapen, sporten en mezelf weer goed voelen. Meeslapen met de kleine wanneer hij zijn dutje doet lukt me gewoon niet, heb 1x geprobeerd toch een slaappil in te nemen maar tegen de tijd dat ie begon met werken was de kleine alweer wakker. Tips, tricks, alles is welkom.
Liefs