12 Reacties

3 maanden geleden

Hier deed mijn zoontje het ook van toen ook het geen 10 maanden met ook 7 tandjes, zal ook bij het ontdekken komen vermoed ik en alles over de tandjes schrapen. Is ook weer gestopt nu hij 10 maanden is, zal erbij horen vermoed ik😆

3 maanden geleden

Deed ons zoontje met 7 maanden ook heel kort en ineens is het gestopt is fase

3 maanden geleden

Hier heeft ons zoontje ook een tijdje geknarst toen hij zijn boventandjes kreeg (onder had hij er al 2). We hebben het vooral geprobeerd te negeren want als je erop reageert vinden ze het leuk/interessant, en het is vanzelf weer over gegaan, denk na 2 weken ongeveer. Nu doet hij het alleen nog maar heel soms. Maar het is een intens rotgeluid, dus even doorbijten en hoop dat het snel stopt!😅

3 maanden geleden

Ohh die van ons doet dat ook. Krijg rillingen over mn hele lichaam ervan😣 begon bij ons toen hij zowel boven als onder tandjes had. Moet wel zeggen dat het de afgelopen dagen steeds minder aan t worden is. Dus denk inderdaad ook even wennen aan de tanden

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Blijkbaar is hij niet de enige. En indd dat geluiddddd... Alsof hij op steen zit te kauwen. 🙈 Hoop dat die fase snel voorbij is. Ik geef 'm wel iets van een bijtring ofzo. Dan bijt ie iig niet meer op zijn eigen tandjes. ❤️

3 maanden geleden

Mijn dochter van bijna 10 maanden doet het ook! Al bijna 2maanden.. hier is het niet gestopt helaas

3 maanden geleden

Hier ook gedaan, ik werd echt gek. Kreeg er de rillingen van haha. Maar is ineens gestopt!

2 maanden geleden

Fijn om te lezen dat het snel stopt bij de meeste haha, zocht even herkenning omdat onze dochter het sinds deze week ook ineens doet. Vreselijk 😂

2 maanden geleden

Reactie op november23mommy

Fijn om te lezen dat het snel stopt bij de meeste haha, zocht even herkenni ...
Hier ook sinds 2 dagen! Echt een vreselijk geluid ook he 🥶

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft dit een week of 2 gedaan. Daarna stopte het weer. Ik denk dat hij zn tandjes aan het ontdekken was en wat hij er allemaal mee kan. Hij begon namelijk ook te bijten als hij kusjes gaf🫣 gelukkig is dat ook weer gestopt haha.

2 maanden geleden

Ja hier doet ze het ook sinds een week ongeveer. Haar boventandjes komen nu door. Dus volgens mij is ze inderdaad haar tandjes aan het ontdekken.

2 maanden geleden

Hier ook! De tandarts zei dat het compleet normaal is. Gaat vanzelf over :)