Ik merk dat ik vastloop met mezelf. Wij hebben 3 kinderen, de oudste is 3.
Toen ik net zwanger was van ons 2e kindje begon mijn man zijn eigen bedrijf.
Hij ging meer en meer en meer werken. Maandag tm vrijdag de hele dag, s'avonds regelmatig nog even een uurtje, zaterdag de ochtend.
De zorg voor onze kinderen en het huishouden ligt dus vooral bij mij. Hij legt elke avond 1 kind in bed en doet dan leuk een boekje lezen, even 1 op 1 tijd. Op zondag doen we wat leuks met zijn allen, bijvoorbeeld naar de speeltuin.
Qua huishouden ruimt mn man de tafel af, en dat is het ook wel ongeveer. Poetsen en de was begint hij niet aan (mja, hij werkt ook minimaal 60u per week...vaak wel meer, en ik werk 19u in 2 dagen)
Nu merk ik dus dat ik wat vastloop. Ik ben veel chagrijnig (naar de kinderen). Ook qua relatie staat het op een laag pitje. De kus bij thuiskomst is geen dagelijkse routine.. wordt gewoon vergeten.. seks? 1x gebeurd na de bevalling (ook totaal geen behoefte aan, zal ook wel met de bv te maken hebben)...
Ik ben nooit alleen, altijd met de kinderen (en ik werk ook in de kinderopvang dus zit dan alsnog tussen de kinderen)
Ik wil nu met mn man 2 avonden per week af gaan spreken die helemaal voor mezelf zijn, ik ben anders bang dat ik anders nog meer chagrijnig wordt... als ik nu heel eerlijk ben, voel ik me niet gelukkig.. niet in mn gezin, niet in mn relatie, niet in mn werk... ik hoop dat ik me gelukkiger ga voelen als ik een beetje me-time ga krijgen, en dat dan de relatie ook weer iets meer bloei gaat krijgen.
We gaan nu wel elke maand een keer met zijn 2tjes uit eten, dan gaan de kindjes naar oma, maar er zijn echt dagen dat we elkaar amper zien/spreken, en als we s'avonds tv kijken dan kletsen we niet, dan zijn we stil en kijken we naar dat scherm... ik zou ook niet weten waar we over moeten praten...
Zoals je dus leest... de balans is weg, ik en mn man zijn elkaar (voor mijn gevoel) wat kwijtgeraakt...
Wat ik dus wil:
- me time gaan inlassen... 2 avonden per week bijvoorbeeld... maar wat ga ik doen?
- de relatie wat verbeteren... hebben jullie tips?
- me gelukkiger en vrolijker gaan voelen..
Pff lang verhaal, vandaag was echt een baaldag, hopelijk gaat morgen weer wat beter