29 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de uppa baby vista... Ook zeker aan de prijs maar misschien via MP? Ik ben erg blij met de wagen en kan dus ook een duowagen worden! Heb er straks ook 2 onder de 2.

2 jaar geleden

De Nuna heb ik gehad met 2 jongens onder de 3 en de 3e jongen komt er aan, geweldige stevige ruime wagen, te gebruiken in allerlei combinaties, bak en zitje, 2 zitjes etc. Compleet met voetenzak, regenhoes etc.

2 jaar geleden

Hier ook een uppababy vista v2. Nu in gebruik voor 1 kindje, straks voor 2. Prijzig maar ben er wel heel tevreden van!

2 jaar geleden

Ik denk dat ik voor deze ga, achterin kan je een maxi cosi kwijt en de prijs valt ook heel goed mee maar heb er geen ervaring mee dus geen idee of het een goed koopje is 🙈

2 jaar geleden

Ik heb zelf nu de bugaboo donkey. Heb een kleine van 10maanden en ben nu 33+6. Idd prijzig maar erg tevreden mee. Ik zelf heb ervoor gekozen zodat ik mijn beide kinderen goed in zicht heb. Twijfelde kua prijs voor Joolz maar dan zit de baby onder en kan ik niet goed naar de baby kijken wanneer wij gaan wandelen. Omdat het groot is moet je wel rekening houden hoe je dagelijks reis. Ik reis niet veel en ben al blij genoeg dat het in de kofferbak past.

2 jaar geleden

Wij hadden de Joolz Geo 2 al, hier hebben we een uitbreidingsset voor gekocht. Ik had de wieg onderop liever andersom gewild(dus zodat je er meer in kijkt) maar ben wel blij dat de wagen smal blijft. Mijn dochter (2) zit nog heel veel in de wagen, ook in winkels, die hier in de buurt vrij smalle paden hebben. Een bredere wagen zou in een aantal winkels hier niet door het gangpad passen. Ik zou inderdaad goed kijken voor welke momenten je de wagen het meeste gebruikt en dan daar je eisen/wensen lijstje op aanpassen.

2 jaar geleden

Reactie op Sheem1

Ik heb zelf nu de bugaboo donkey. Heb een kleine van 10maanden en ben nu 33 ...
Precies hetzelfde hier. Rib uit ons lijf, maar we gebruiken hem nu al een maand of 2 in de enkele stand voor onze dochter die net 1 is geworden, en het is zo'n ontzettend fijne wagen. Het is echt een wereld van verschil met de budgetwagen die we hiervoor hadden.

2 jaar geleden

Ik heb de Cybex Gazelle (duo) aangeschaft. Ook enkel te gebruiken. De wieg en het zitje zijn op allerlei manieren te bevestigen en de wagen is mooi smal. Nu nog de Joolz day + in gebruik, maar het lijkt me een fijne wagen.

2 jaar geleden

Ik heb de Nuna Demi Grow. Deze koop je al direct als duowagen. Dus geen extra kosten erbij. Ideaal! En ook op marktplaats zijn er nog erg veel te vinden in goeie staat, en helemaal compleet.

2 jaar geleden

Hier ook de Uppa baby Vista. We zijn er erg tevreden mee. Rijdt heel soepel

2 jaar geleden

Ik ben helemaal vergeten dat ik een buggy voor twee moest kopen 🤣🤦🏻‍♀️🙊 Ik heb nu 2buggys thuis maar hoe ga ik het die twee tegelijk rijden als ik alleen ben 🤷🏻‍♀️😂 Ik lees mee

2 jaar geleden

Nuna demi grow hier!

2 jaar geleden

Wij hebben de Thule sleek! Hele fijne wagen. Kunnen 2 kindjes op, onze dochter is straks bijna 2 als de kleine komt dus zal ook nog mee moeten op de kinderwagen!

2 jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Precies hetzelfde hier. Rib uit ons lijf, maar we gebruiken hem nu al een m ...
Wij hebben ook gekozen voor bugaboo donkey. Wij konden toevallig een mega goede deal via marktplaats sluiten en hebben daar voor gekozen. Maar ook nieuw is hij het geld meer dan waard. Wij krijgen overigens pas de 1e maar hopen snel een 2e erbij te mogen verwelkomen dus hebben hem meer gekocht gericht op de toekomst. Maar ben er zo blij mee.

2 jaar geleden

Reactie op Simone0408

Wij hebben ook gekozen voor bugaboo donkey. Wij konden toevallig een mega g ...
Ik vind hem nu bij de eerste in "enkele stand" ook al heel fijn dat je een extra mand hebt, dan hoef ik nu met m'n dikke buik niet constant te bukken als ik iets moet hebben 😂 luxe natuurlijk, maar wel heel fijn.

2 jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Ik vind hem nu bij de eerste in "enkele stand" ook al heel fijn dat je een ...
Ja dat leek mij ook ontzettend handig. Fijn te horen dat dit dus ook echt zo is. :)

2 jaar geleden

Reactie op Hanneke2

De Nuna heb ik gehad met 2 jongens onder de 3 en de 3e jongen komt er aan, ...
Heb je toevallig de demi grow? En zo ja waar kun je dan een tweede zitje en evt tweede ligbak bij halen?

2 jaar geleden

Ik heb bij mijn tweede de easy walker harvey plus uitbreiding set aangeschaft. Super aankoop geweest. Fijn dat ie smal is. In het begin wiegje onder, daarna als ouder kindje meer wil lopen zitje onder. Echt top. Nu bij nr 4 ook weer van plan te gebruiken, icm met peuter van 2.

2 jaar geleden

Wij hebben een joolz geo (2e hands gekocht voor €500) met uitbreidingsset. Ik vind m ideaal. De oudste is ruim 2.5, de jongste bijna 1.5, en heb m dagelijks in gebruik. De oudste kruipt nog graag in het onderste stoeltje als hij even geen zin heeft om te lopen

2 jaar geleden

Wij hebben bij onze eerste (nu 3) de bugaboo donkey aangeschaft, deze blijven we nu gebruiken ondanks dat hij er niet meer in past. Ik vind het een fijne kinderwagen, wel moet je rekening houden met de grootte als je hem inklapt, hij is totaal niet compact en neemt ondanks dat wij een aardig grote kofferbak hebben veel ruimte in beslag..