Hallo allemaal,
Momenteel doe ik magazijnwerk waar ik geen doorgroeimogelijkheden zie.
En kwam ik via indeed een vacature tegen waarop ik moest reageren van mezelf. Tot enige verbazing werd ik na het gesprek dezelfde dag nog gebeld met een leerwerktraject aanbod.
Dat houdt in een contract van 36 uur als pedagogisch medewerker op een babygroep.
Het is een werkweek van 4 dagen 9 uur per dag, en 1 volle dag school.
Het is het werk wat ik altijd al wilde doen. Alleen vraag ik me af of het de juiste tijd is om te doen.
Ik werk nu ook 36 uur maar heb er nu geen huiswerk bij en ben om de week op vrijdag vrij.
Straks zou dat dus veranderen.
Mijn man zit thuis herstellende van langdurig ziek zijn. En nu gaat ze 2 dagdelen per week naar de peuteropvang waar ze het heel erg naar der zin heeft.
Als papa zou werken kunnen we ook kinderopvangtoeslag aanvragen en mag ze bij mij naar de peuteropvang.
Maar toch ben ik bang dat ze straks te lange dagen maakt doordat ik zoveel ga werken en leren. En ik minder tijd met haar heb.
De opleiding duurt 2 jaar zouden jullie wachten met de opleiding of het toch doen?
Ik zou het doen. Prachtige kans!
Heb het zelf ook twee jaar lang gedaan. Ondertussen werd ik zwanger en kreeg ik een kindje. Heb in de avonden best veel gedaan zodat ik overdag tijd had voor ons gezin.
Nu ben ik er ontzettend blij mee! Ben wel na het behalen van mijn diploma een dag minder gaan werken, maar het bevalt super goed.