6 Reacties
3 maanden geleden
Ik denk dat je het vooral over je heen moet laten komen. Onze kleine dame is een super moeilijke slaper. Ik had de draagzak en veel speelgoed mee als hand bagage.... en wat denk je? Ze sliep al tijdens het taxiën naar de startbaan. Het geluid van het vliegtuig was voor het een soort White noise denk ik. Dit gebeurde namelijk zowel heen als terug. Er zaten nog meer kindjes in het vliegtuig en heb ook wel wat gehuil gehoord. Ik wil hiermee zeggen dat je niet weet hoe het lopen. Zorg dat je wat afleiding mee hebt en wie weet slaapt tie zo!
Fijne vakantie!
3 maanden geleden
Ons heeft het vooral geholpen om ons erop voor te bereiden dat het een groot drama wordt, dan valt het uiteindelijk vaak mee. Ben normaal meer van het glas halfvol, maar hierin hielp het ons echt om even van het negatieve uit te gaan. Die van ons heeft geen seconde geslapen helaas, maar ook niet gehuild. Dag(en) erna even op aanpassen en alles komt goed. Onze vakantie zit er inmiddels op en ben zo blij dat we het gedaan hebben, ipv het luisteren naar alle zure moekes in onze omgeving die ons adviseerden om lekker naar Zeeland te gaan “want straks gaat ze huilen”… Fijne vakantie, go with te flow en maak herinneringen
3 maanden geleden
Wij dachten ook dat het een drama werd. Ze is super allert en niet absoluut niet stil. We vlogen 8 uur sochtends. Heb haar in de slaapzak snachts in auto gedaan heeft geslapen tot schiphol toen daar gelachen en even laten kruipen toen moest ze met opstijgen toevallig een fles toen heeft ze mog uurtje gespeeld en gelachen naar iedereen om ons heen en in slaap gevallen in mijn armen voor een uur (wat ze al 6 maand niet meer heeft gedaan, behalve als ze ziek is) toen in de bus naar app weer in slaapgevallen. Wij zijn op dit moment nog op vakantie dus terug nog geen ervaring maar is ons 10000% meegevallen!
2 maanden geleden
Wat zijn de tips om mee te nemen in het vliegtuig? Wat mogen we niet vergeten?