4 Reacties

10 dagen geleden

Heel cliché, maar ik zou kijken naar je kindje ipv tabellen. Onze dochter heeft het bijvoorbeeld juist eerder dan de tabellen aangeven nodig om wat warmer gekleed in bed te liggen. Zij werd wel echt regelmatig wakker toen de temperatuur 2 graden daalde, maar ze volgens de TOG tabellen nog goed gekleed was. Een extra dekentje geprobeerd (ze voelde ook koud op haar beentjes), nu is het weer normaal (alsnog 1 of 2x wakker 's nachts hoor). Je zou natuurlijk ook een nachtje kunnen proberen wat het doet, iets warmers aan, een pyjamabroekje erbij ofzo,, en mocht ze erg onrustig zijn, dan kun je het weer uittrekken toch? Ben je alleen misschien wel een nachtje wat meer bezig als ze het toch niet lekker vindt. En bij ons is de babyfoon ook niet helemaal accuraat hoor, scheelt geen 5 graden, maar zeker weleens 2 .

10 dagen geleden

Hier een romper lange mouw, pyjama met lange mouw en slaapzak 3.5 bij een kamertemperatuur van 19 graden.

9 dagen geleden

Ieder kindje is anders, als ze niet onrustig is en niet koud in het nekje voelt zou ik mij niet druk maken . Als ze het koud hebben merk je het wel dan zijn ze onrustig. En bij te warm ook.

8 dagen geleden

Onze ligt met ongeveer dezelfde temperatuur en kleding in bed. En heeft het dan gewoon lekker. Ik heb ooit gehoord dat als ze het koud hebben ze rond 4 uur wakker worden omdat dit iets met bepaalde slaap soort te maken heeft ( diep, licht) waardoor het lichaam op z’n koudst is. Zolang ze bij ons rond die tijd niet wakker wordt laten wij het zo haha!