42 Reacties
één maand geleden
Ik heb zakjes samengesteld met een Dikkie Dik uitdeelboekje, mini badeendje en zakje baby-aardbeisnoepjes van de Hema. We hadden ook al verschillende dingen van anderen gekregen variërend van een bellenblaas + rozijntjes tot en hele speeltoren. Maak het jezelf vooral niet te moeilijk en te groot :)
één maand geleden
Reactie op TripleMash
Ik heb zakjes samengesteld met een Dikkie Dik uitdeelboekje, mini badeendje ...
Dat is veel! Bij de oudste eerste verjaardag uitdeelboekjes, bij de tweede verjaardag gekke sokken en nu voor de jongste haar eerste verjaardag zo'n klein 'buisje' potloden, als je snapt wat ik bedoel.
één maand geleden
Onze dochter trakteert iets voor de juffen en een leesboekje voor de groep. Ik vind eten trakteren absoluut niet nodig, zeker niet op deze leeftijd. Ik zou er ook echt niet blij mee zijn als onze dochter een zakje baby-aardbeisnoepjes zou krijgen zoals iemand anders hier benoemde.
één maand geleden
Hier hebben ze een anti traktatie beleid. Maar als ze dat niet zouden hebben, zou ik denk ik alsnog niet trakteren. Hij heeft er zelf nog niets aan. Als ze wat ouder zijn is het natuurlijk leuk, maar vind het nu nog niet nodig.
één maand geleden
Reactie op svdgeld
Van Amazon ☺️
Heb je een linkje? En heb je de stickers laten maken?
één maand geleden
Ik heb deze gemaakt. Die hebben de kids samen met de leidsters tijdens het fruit moment met zijn allen leeg gegeten. 🥰
En twee cadeautjes voor op de groep zodat alle kindjes er echt iets aan hebben. Baby ziet boekje 0-6 maanden boekje plus een buiklig activiteiten driehoek.
Van te voren aan de leidsters gevraagd of dat speelgoed er nog niet was, en of het bij hun beleid past.