42 Reacties

één maand geleden

Reactie op svdgeld

https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0CYGQ6HH3?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_i ...
Vraagje, heb jij precies die gekregen als op de foto? Ik heb ze ook besteld maar heb andere binnen gekregen (alleen rood en blauw)

één maand geleden

Deze keer mickey mouse rijstwafels

één maand geleden

Bij de eerste zoon waren het nijntje rijstwafels 😂

één maand geleden

Dit hebben wij gemaakt

één maand geleden

Reactie op Rose River

Vraagje, heb jij precies die gekregen als op de foto? Ik heb ze ook besteld ...
Ik heb wel meer verschillende gekregen ja

één maand geleden

Reactie op 3kidsmama

Onze dochter trakteert iets voor de juffen en een leesboekje voor de groep. ...
Ik volg de topic om inspiratie voor later bijvoorbeeld in groep 1. Ik heb bij mijn eerste ook niet getrakteerd op kdv…

één maand geleden

Reactie op Carlag

Bij de eerste zoon waren het nijntje rijstwafels 😂
Geweldig! Hoe heb je de oogjes en het mondje erop gedaan?

één maand geleden

Wij hebben dit gemaakt! Simpel

één maand geleden

Mijn mannetje deelde uitdeelboekjes uit, niets eetbaars erbij, heb het simpel gehouden ☺️

één maand geleden

Wij trakteren soepstengels

één maand geleden

Reactie op Mayomolen15

Geweldig! Hoe heb je de oogjes en het mondje erop gedaan?
Gewikkeld in een dubbele laag vershoudfolie. Dan kun je er gewoon op tekenen met een permanent marker :)

één maand geleden

Dit was voor onze dochter haar eerste verjaardag!

één maand geleden

Reactie op Vikingw

Waar is dat neusje van gemaakt? Erg leuk gedaan!

één maand geleden

Reactie op MomM34

Waar is dat neusje van gemaakt? Erg leuk gedaan!
Danoontje!

één maand geleden

Wij trakteren appelmoes

één maand geleden

Mijn zoontje heeft een knijpfruit, maischips en siliconen stapelfruit uitgedeeld op het kdv.

één maand geleden

Hier bellenblaas met rozijntjes en een koek

20 dagen geleden

Reactie op Vikingw

Wat leuk dit! Een beetje een knullige vraag maar ik ben niet zo technisch...waar heb je de afbeelding vandaan met die 1 erin? En zou je hem eventueel willen/kunnen delen?😇😊

19 dagen geleden

Reactie op hallobaby2

Wat leuk dit! Een beetje een knullige vraag maar ik ben niet zo technisch.. ...
Ik heb de werktekening van deze website gebruikt: https://www.party-kids.nl/traktaties/bumba-danoontjes/ De 1 heb ik zelf op geschreven haha

19 dagen geleden

Wij hebben een uitdeelzakje gedaan met een klein kleurboekje, een klein doosje met een paar potloodjes en een zakje maïssnackjes. In het thema Safari, of 'Wild One', net als zn verjaardag. Voor de leidsters hebben we een aantal verschillende kaartspelletjes gekocht (Uno, Catan..enz.), zodat ze onderling konden verdelen en kijken wat ze nog niet hadden. Dat viel erg in de smaak. Het was wel ook zn afscheid omdat hij naar een andere opvang ging. Ik heb zelf jaren in de opvang gewerkt op een babygroep en de meeste mensen deden vaak wat kleins, een doosje rozijntjes of een uitdeelboekje kwamen het meeste voor. En dan met een kaartje of iets kleins er omheen geknutseld. Voor de leidster werd meestal chocolade, handcrème of douchegel gekocht, daar stonden onze kasten mee vol 🤣 (dus ik wilde graag een keer wat anders voor de leidsters)