15 Reacties
3 maanden geleden
Wij gaan wel trakteren, we doen een zakje met een boekje, snoeparmband en vingerpoppetje.
3 maanden geleden
Wij trakteren een boekje. Plastic speeltjes vind ik tricky. Die gooi ik zelf altijd weg omdat mijn baby alles in de mond stopt en ik niet weet of het bijvoorbeeld van temu af komt… eten vind ik ook lastig omdat je niet weet wat een kindje wel/niet eet, dus grote kans dat ook dat weg wordt gegooid.
3 maanden geleden
Sommige organisaties (zoals die van ons) verzorgen het zelf, met als idee om te voorkomen dat er misschien onderlinge "strijd" tussen de ouders komt, of dat het bvb opvalt als er kindjes zijn die het niet heel breed hebben thuis. Ze pakken wel echt groot uit en maken er echt een feestje van, maar daar hoeven wij als ouders dus niks voor te doen. Ik zou in ieder geval even navragen wat het protocol is!
3 maanden geleden
Wij willen ook trakteren, maar ik vind die kleine zooi aan plastic cadeautjes die we telkens krijgen en weggooien zo zonde.
Dus ik heb gevraagd of ik ook een mooie cadeautje mag kopen voor op de groep. En dat mag🥰. Ik heb een paar linkjes van bol.com naar de leidsters gestuurd en zij hebben er twee uitgezocht die het beste bij hun visie passen en die ze nog niet op de groep hebben.
Zo weet ik zeker dat ik iets koop waar de kindjes echt iets aan hebben.
Dit comibineer ik met een piratenboot die ik van watermeloen, sateprikkers en ander fruit ga maken.
2 maanden geleden
Ik zat vandaag ook na te denken. Ben ook minder fan van wegwerp dingen of heel veel plastic
plastic. Ondertussen heb ik al 4 ongebruikte bellenblaas bijvoorbeeld.
Toen zei mijn man: kan je niet bloemetje/plantje geven.
Nu kom ik op het idee om groeipapier of bloemzaden te geven. Zouden jullie dit leuk vinden?
2 maanden geleden
Bij ons op de opvang is er een geen traktatiebeleid. Zij doen dat zelf tijdens het fruitmoment.