14 Reacties

5 maanden geleden

Hier hetzelfde! Mijn zoontje is van 9-11.

5 maanden geleden

Reactie op kimmie12345

Hier hetzelfde! Mijn zoontje is van 9-11.
Hopelijk is het tijdelijk.. mijne van 15-11 maar uitgerekende datum 7-11

5 maanden geleden

Hier hetzelfde.. was gisteren op de opvang van 7 tot 11 wakker.. en slapen is ook drama. In de nacht soms 3x huilend wakker.

5 maanden geleden

Reactie op Livelli

Hier hetzelfde.. was gisteren op de opvang van 7 tot 11 wakker.. en slapen ...
Ja dit inderdaad.. vreselijk zeg.. en dan ook die lange wakkertijden terwijl je weet dat ze moe zij

5 maanden geleden

Het is hier echt heel heftig. Met veel moeite in slaap krijgen, dan om het uur weer wakker in de avond en nachts na 2 uur wil die niet meer alleen in z’n bed slapen..

5 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde.. eerst goed slapen en nu ineens is alles drama.

5 maanden geleden

Hier ook sinds een week krijsend wakker worden vooral in de avond, de dutjes overdag zijn nog te doen. En niet meer alleen in haar eigen bedje willen slapen alleen maar bovenop mama of papa. Het hoort denk ik bij de eenkennigheidsfase. Die is hier ook sinds 2 weken begonnen. Continu kijken waar ik ben en elke keer oppakken voor een snelle knuffel ter bevestiging ☺️

5 maanden geleden

Hier van 6/11.. de laatste 2 weken verlopen de dutjes en de nachten ook rampzalig in tegenstelling tot wat ik gewend ben. Denk een sprongetje i.c.m. doorkomende tandjes? Maar echt wel pittig moet ik zeggen. En zo sneu.. want ze is duidelijk zóóó moe !

5 maanden geleden

Hier nu 2/3 dagen ontroostbaar krijsen voor t slapen. Eerste paar minuutjes alles prima in zn bedje en dan gaat ie los. Duurt wel ff een flinke tijd en heel wat neerlegpogingen om hem dan rustig te krijgen. Geen idee wat hem mankeert want eigenlijk hele riedeltje wel nagelopen. Veel wiegen sussen nodig, hopelijk is t kortdurend 🙈

5 maanden geleden

Wees gerust! Hier is het "ineens" over.. ik was bang dat ik weer zou moeten wiegen etc om hem in slaap te krijgen😅 maar gaat weer rustig zelfstandig slapen

5 maanden geleden

Reactie op Es0492

Wees gerust! Hier is het "ineens" over.. ik was bang dat ik weer zou moeten ...
Hier is t ook opeens over!!

5 maanden geleden

Herkenbaar. Zijn al anderhalve week aan het stoeien om onze dochter in slaap te krijgen. Uren zijn we ermee bezig en de nachten zijn ook drama. Zit er even helemaal doorheen op dit moment en weet het echt even niet meer wat te doen. Ben zo ontzettend moe.

5 maanden geleden

Yup heel herkenbaar. Ik geloof dat mijn dochter er nu bijna doorheen is. Gisteravond en vanavond gaat ze zelfstandig weer slapen. Voorheen drukte maken in bed, ging alle kanten op, huilen als ik weg ging en echt wakker zijn. Ik haalde haar er dan maar uit. Ga maar beneden spelen, werd ze weer moe dan weer proberen. En ja soms hier echt uren mee bezig zijn. Maar ze sliep dan wel de nachten heel goed door. Vaak hielp een extra voeding ook wel. Adem in en adem uit. En altijd fijn om te delen, want echt gedeelde smart is halve smart.

5 maanden geleden

Hier het zelfde,, ik krijg der overdag bijna niet in slaap en als ze slaapt dan word ze met een half uurtje alweer wakker. Ze slaapt gelukkig de nachten wel door.