18 Reacties

4 maanden geleden

Ik weet niet of dit misschien iets is? Bekijk Oprolbaar Traphekje met Oprolbaar Traphekje met Vergrendeling Indicator - Tot 140cm Breed - Veiligheidshekje voor Baby Kinderhekje Hondenhek – Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/oprolbaar-traphekje-met-oprolbaar-traphekje-met-vergrendeling-indicator-tot-140cm-breed-veiligheidshekje-voor-baby-kinderhekje-hondenhek-zwart/9300000126094580?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 maanden geleden

Evt een extra houten lat/paal/plank oid aan vast maken en daar het traphekje aan doen. En dan 2 losse traphekjes kopen.

4 maanden geleden

Reactie op celinefrederique

Ik weet niet of dit misschien iets is? Bekijk Oprolbaar Traphekje met Op ...
Hebben wij ook naar gekeken. Maar kan je deze niet wegduwen zeg maar?🤔

4 maanden geleden

Reactie op Leanbo

Evt een extra houten lat/paal/plank oid aan vast maken en daar het traphekj ...
Is een optie! Bedankt voor je idee😃

4 maanden geleden

Wij hebben die van babydan. Zijn aanpasbaar in lengte en makkelijk te bevestigen. Wilde eerst ook uit 1 stuk, maar vonden deze traphekjes.

4 maanden geleden

Reactie op Brabander

Wij hebben die van babydan. Zijn aanpasbaar in lengte en makkelijk te beve ...
O super, deze had ik nog niet gezien. Dankje!

4 maanden geleden

Wij hebben van babydan de Harmonica traphekken. Echt ideaal! Ik wilde geen grote hekken die je altijd moet sluiten omdat ze anders in de weg staan. Zijn op maat te maken met verschillende latjes. In ons oude huis gekocht en nu mee verhuisd en weer op maat gemaakt 👌🏻

4 maanden geleden

Reactie op celinefrederique

Ik weet niet of dit misschien iets is? Bekijk Oprolbaar Traphekje met Op ...
Nee niet veilig. Ik heb een soortgelijke namelijk destijds voor mijn hondje gekocht. Je kan er alsnog onderdoor.

4 maanden geleden

Wij hebben hetzelfde idee, we hebben een plank bevestigd om er wel een te kunnen monteren

4 maanden geleden

Misschien niet waar je naar opzoek bent. Maar wij doen een hekje in het kozijn van de slaapkamer.

4 maanden geleden

Reactie op Xeelia

Nee niet veilig. Ik heb een soortgelijke namelijk destijds voor mijn hondje ...
Ja precies ik vroeg me dat ook af inderdaad. Dat is dan meer voor beneden en niet boven 😅

4 maanden geleden

Wij hebben het traphekje gewoon een trede hoger. Gaat hartstikke goed. Die eerste trede valt nog wel mee hoe hoog dag is mochten ze ooit vallen, vind het veel belangrijker dat er in ieder geval iets stevigs hangt en ze niet verder en hoger komen dan dat

4 maanden geleden

Reactie op Carlag

Wij hebben het traphekje gewoon een trede hoger. Gaat hartstikke goed. Die ...
En we hebben de deur richting de hal altijd dicht, dat is de eerste barricade 😂

4 maanden geleden

Hebben wij ook. We hebben het traphekje hoger geplaatst en bij de onderste treden aan de achterkant dichtgemaakt

4 maanden geleden

Zo dus! Dan wel dicht maken aan de onderkant. Hadden wij ook niet gedaan. Tot we onze oudste achteruit getijgerd tot onder de trede was gekomen. We waren net optijd!

4 maanden geleden

Wij hebben het zo gedaan. En inderdaad tussen de onderste trede en de vloer met een latje dicht gemaakt.

4 maanden geleden

Tip! Traphekje in het kozijn van de kinderkamer. Scheelt traphekjes bij de trappen.

4 maanden geleden

Wij hebben er een extra plankje voor gemaakt