Hoi,
Wij zijn net terug van onze 3 weken vakantie in een huisje op een camping in Luxemburg. Hoewel we ons hadden ingesteld op een andere vakantie dan voor kids, is het toch zwaarder geweest dan we dachten. De meiden (9mnd) sliepen veel slechter dan thuis. Dus bijna elke avond naast een huilend kind gezeten, en in de nachten meerdere keren eruit. Verder hadden we continu ons handen vol, ze hebben nu een leeftijd dat ze om de 2uur iets te eten krijgen (fruithapje, boterham maar ook nog de fles), en dit kunnen ze nog niet zelf. Dit neemt een groot deel van onze dag in beslag. Slaapjes overdag gaan niet fantastisch, vaak maar 2x een half uurtje. Zo kwamen wij overdag en in de avond niet tot rust.
Nu zijn we weer een weekje thuis maar is het slapen nog niet zoals we gewend waren. 1tje is voortanden aan het kweken en heeft hier goed last van (wilt veel bij mij liggen en luieruitslag). Maar we hebben toch ook nog wel het idee dat ze nog moeten bijkomen van de vakantie.
Hoe was de eerste vakantie voor andere ouders met jonge tweelingen? Als ik Instagram moet geloven is het alleen maar zonneschijn en plezier. Terwijl mijn man en ik ons afvragen of het ooit wat makkelijker gaat worden. En wanneer vonden jullie het makkelijker worden?
Liefst geen berichten met: 'wacht maar tot...' want echt, ik kan niet wachten dat ze gaan lopen/praten/peuter puberen 🤣
Groet,
Jente