14 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben losse slaapzakken. Hoewel je uiteindelijk waarschijnlijk goedkoper uit bent met een 4-seizoenen slaapzak, vind ik het wel een must om er dan gelijk 2 te hebben voor als er een de was in moet. Dan vind ik het toch een ietwat grote investering in 1x. Ik koop slaapzakken wel altijd in de aanbieding
4 maanden geleden
Ik gebruik altijd winterslaapzakken met afritsbare mouwen, zo kunnen ze lekker lang mee (ik koop ze wel altijd met korting). Wij hebben zelf die van Little Dutch. En voor de zomer haal ik dan vaak een wat goedkopere dunnere erbij. Onze slaapkamers zijn redelijk gelijkmatig qua temperatuur, dus wissel vooral met de kleding eronder bij de seizoenen.
4 maanden geleden
Reactie op NienkeL
Ter stal, kruidvat, hema slaapzakken hebben wij. Kopen we in de aanbieding. ...
Wij hebben er nu ook 3 door spugen en doorlekken 😅
Ik zou er ook graag 3 willen hebben na deze slaapzakken, maar dat wordt dan wel een mega investering als ik 3 4 seizoensslaapzakken haal 😂
Misschien dat ik een combo doe.. 2 seizoens en dan 1 ‘normale’ als reserve. Ik ga ook ff naar alle merken kijken die zijn genoemd!
4 maanden geleden
Wij hebben de lodger 4 seizoenenslaapzak, die kan ook tot 2,5 jaar zoiets. Maar daarnaast heb ik ook nog twee slaapzakjes van de Hema met afkoopbare mouwen.
Ik vind de lodger slaapzak te dik (en het zomer gedeelte daarvan weer te dun) bij temperaturen rond de 20 graden. Vandaar ook de aanschaf van de Hema slaapzakjes, die zijn overigens echt suuuper fijn
4 maanden geleden
Heb via Vinted 2 puckababys gekocht die als nieuw zijn via dit account:
https://www.vinted.nl/member/134593673-rtenhoven