14 Reacties

4 maanden geleden

Hier eerst per maat en seizoen gekocht, maar 2 maanden geleden overstag en geïnvesteerd in de puckababy 4 season en ben er zeer blij mee! Was wat mij betreft de investering wel waard, scheelt een hoop losse slaapzakken aanschaffen, telkens in een nieuwe maat.

4 maanden geleden

Ik heb voor de zomer twee hydrofiel slaapzakken van de HEMA maat 68/80 via vinted 😄en toen het kouder was en word twee slaapzakken tog 3 ook van de HEMA zonder mouwen ook in maat 68/80 even kijken hoelang hij daar nog in past🤣

4 maanden geleden

Wij hebben losse slaapzakken. Hoewel je uiteindelijk waarschijnlijk goedkoper uit bent met een 4-seizoenen slaapzak, vind ik het wel een must om er dan gelijk 2 te hebben voor als er een de was in moet. Dan vind ik het toch een ietwat grote investering in 1x. Ik koop slaapzakken wel altijd in de aanbieding

4 maanden geleden

Reactie op Fem.

Wij hebben losse slaapzakken. Hoewel je uiteindelijk waarschijnlijk goedkop ...
Hier heb ik dat opgelost met een goedkope losse slaapzak ernaast

4 maanden geleden

Ik heb de meyco 4 seizoenen slaapzakken, die zijn een stuk goedkoper dan de puckababy en gaan ook meerdere maten mee

4 maanden geleden

Ter stal, kruidvat, hema slaapzakken hebben wij. Kopen we in de aanbieding. Ivm spugen en wassen vind ik 3 per maat handiger.

4 maanden geleden

Wij hebben de puckababy, maar nog niet gebruikt, omdat we 5 slaapzakken 68/80 hebben voor de zomer (3 hydrofiel, twee stof). Ik wil nog een lodger 4 seizoenen ernaast denk ik.

4 maanden geleden

Ik gebruik altijd winterslaapzakken met afritsbare mouwen, zo kunnen ze lekker lang mee (ik koop ze wel altijd met korting). Wij hebben zelf die van Little Dutch. En voor de zomer haal ik dan vaak een wat goedkopere dunnere erbij. Onze slaapkamers zijn redelijk gelijkmatig qua temperatuur, dus wissel vooral met de kleding eronder bij de seizoenen.

4 maanden geleden

Reactie op NienkeL

Ter stal, kruidvat, hema slaapzakken hebben wij. Kopen we in de aanbieding. ...
Wij hebben er nu ook 3 door spugen en doorlekken 😅 Ik zou er ook graag 3 willen hebben na deze slaapzakken, maar dat wordt dan wel een mega investering als ik 3 4 seizoensslaapzakken haal 😂 Misschien dat ik een combo doe.. 2 seizoens en dan 1 ‘normale’ als reserve. Ik ga ook ff naar alle merken kijken die zijn genoemd!

4 maanden geleden

Wij hebben 2 Puckababy 4 seizoenen slaapzakken. 1 nieuwe (in de korting en met cadeaubonnen) en 1 via Vinted. Het zijn top slaapzakken. Op Vinted staan er genoeg. En ze kunnen lang mee.

4 maanden geleden

Wij hebben de lodger 4 seizoenenslaapzak, die kan ook tot 2,5 jaar zoiets. Maar daarnaast heb ik ook nog twee slaapzakjes van de Hema met afkoopbare mouwen. Ik vind de lodger slaapzak te dik (en het zomer gedeelte daarvan weer te dun) bij temperaturen rond de 20 graden. Vandaar ook de aanschaf van de Hema slaapzakjes, die zijn overigens echt suuuper fijn

4 maanden geleden

Puckababy 1 nieuw, 1 2de hands doordat ze in de droger kunnen zo schoon en droog

4 maanden geleden

Heb via Vinted 2 puckababys gekocht die als nieuw zijn via dit account: https://www.vinted.nl/member/134593673-rtenhoven

4 maanden geleden

Voornamelijk Hema en ter stal slaapzakken (aangeschaft bij 1e kindje en wordt nu bij 2e kindje weer gebruikt)