12 Reacties

22 dagen geleden

Hier krijgt ze gewoon alles wat kruiden betreft. Zout zo min mogelijk, maar kook daar toch al weinig mee..

22 dagen geleden

Jep, al een aantal maanden.. gewoon door het eten. Hij eet hetzelfde als wij (Rapley). Voegen alleen nooit zout toe. Hij drinkt bijvoorbeeld soms ook verse gemberthee met wat kurkuma en peper.

22 dagen geleden

Yess hier ook al een paar maanden. Zonder kruiden vind meneer het niet lekker 😂

22 dagen geleden

Ja, vanaf n maand of 8 al.. eigenlijk alles, alleen opletten met zout en tot 1 jaar geen honing..

22 dagen geleden

Nee zout gebruik ik nog niet… Ik loop achter met deze kruiden 😂 Op internet stonden te veel verschillende info. Gember thee is wel een goeie tip, mijn zoontje wilt absoluut geen water, misschien op deze manier wel 🤞🏼

22 dagen geleden

Onze dame eet gewoon met de pot mee, dus eet ook ui en knoflook. Ik kook alleen zonder zout.

22 dagen geleden

Ja hoor, gewoon rustig opbouwen en kijken of je kleintje er geen last van krijgt. Zo hebben wij het gedaan en gaat nu prima☺️

22 dagen geleden

Reactie op Krstn

Jep, al een aantal maanden.. gewoon door het eten. Hij eet hetzelfde als wi ...
Huh mag dat gewoon? Is dat niet te pittig?

22 dagen geleden

Reactie op NikitaDelilah

Als je normale witte of zwarte peper gebruikt gewoon rekening houden met de hoeveelheid. Rode peper en andere verse pepers zou ik zelf nog niet doen. Dit voegen wij zelf op ons bord toe..

22 dagen geleden

Reactie op IreenK

Als je normale witte of zwarte peper gebruikt gewoon rekening houden met de ...
Net als sambal ed.

21 dagen geleden

Ja, alleen zout voegen we niet toe.

21 dagen geleden

Reactie op NikitaDelilah

Alles met mate uiteraard :)