46 Reacties
10 maanden geleden
Hier ook nog geen menstruatie. Vorige keer duurde het 5 maanden. Ik geniet er van ✨
7 maanden geleden
Reactie op eefebel
Dochter van 12-11, volledig bv, ook nog geen menstruatie en vind het helema ...
Hier weer de eerste menstruatie. Heb het niet gemist. Fijn dat het lichaam het weer "doet".
Wel grotere hoeveelheid bloedverlies dan ik ben gewend en met meer krampen.
Hoe is dit bij jullie?
7 maanden geleden
Dochter van 27-11 en ik dacht twee dagen geleden dat ik ongesteld werd. Piepklein beetje bloed en echt krampen. Maar het zet nog niet door..
7 maanden geleden
Mijn zoontje is morgen precies 6 maanden, maar ben ook nog niet ontsteld geworden..
7 maanden geleden
Bij de eerste 1,5 jaar borstvoeding gegeven en al die tijd geen menstruatie gehad. Nu bij de tweede (6 mnd) ook nog geen menstruatie. Heerlijk, ik mis het niet haha
7 maanden geleden
Ons zoontje is 7 november geboren. Ik heb tot +/- 4,5 maand bv gegeven, maar ben tot op heden ook nog niet ongesteld geworden.
7 maanden geleden
Reactie op manalmama
Precies hetzelfde voel al wel lichtelijke krampen maar het lijkt nog niet e ...
Bij mij ook nog steeds niet.
7 maanden geleden
Zo jaloers.. ik heb met 6-8 weken een implanon laten plaatsen, want was ondanks bv al ongesteld… tot vorige maand een relaxte menstruatie gehad. 3 dagen minimaal vloeien.. vorige week zondag weer ongesteld, en heb echt 7 dagen gevloeid! Dit was mijn eerste menstruatie na het volledig stoppen met bv… ugh, hoop niet dat dit aanhoudt 😫
7 maanden geleden
Reactie op IreenK
Zo jaloers.. ik heb met 6-8 weken een implanon laten plaatsen, want was ond ...
Ik heb toen ik 18-19 een implanon gehad, wat een drama vond ik dat. Eerste jaar niet ongesteld daarna 3 weken we 1 week niet, blijkt veel voor te komen bij implanon. Ik heb hem er weer gauw uit laten halen
7 maanden geleden
Reactie op Ginnieee
Ik heb toen ik 18-19 een implanon gehad, wat een drama vond ik dat. Eerste ...
Ja dat heb ik idd meer gelezen.. ik hou dit ook zeker in de gaten . Ik ben klaar met kinderen krijgen.. maar ook echt klaar met ongesteld zijn 😅 nadeel is dat sterilisatie er niet voor zorgt dat je niet meer ongesteld wordt 🫣