12 Reacties

12 dagen geleden

Ons zoontje was uitgerekend voor 25-11 geboeen op 27-11. Heeft 2 weken terug een heel lastig moment gehad met zijn slapen. Paar keer in de nacht wakker en moeten drinken. Maar nu terug 1 dus dat is goed🙈ook protesteren om in slaap te vallen. Maar hij had nu ook wel 3 virale infecties en een oorontsteking (vorige week) dus kan daar ook mee te maken hebben dat hij zo lastig was🙄

12 dagen geleden

Herkenbaar! Mijn dochter is van 30-11 en sinds een week ook gedoe met slapen. Overdag waren het al een langere tijd hazenslaapjes maar nu in de nacht ook om de 2 uur wakker na middernacht. Ook veel zeuren idd. Wil alleen vastgehouden worden en dan vooral staand. Niks is goed. Veel kwijlen en alles in de mond stoppen. Ik vind het heel zwaar. Vooral dat ik haar niet even weg kan leggen

12 dagen geleden

Reactie op kioni

Ons zoontje was uitgerekend voor 25-11 geboeen op 27-11. Heeft 2 weken ter ...
Ah wat sneu die virale infecties en oorontsteking! Gaat het wel beter?

12 dagen geleden

Reactie op MJRA

Herkenbaar! Mijn dochter is van 30-11 en sinds een week ook gedoe met slape ...
Dat is ook mijn geboortedatum hihi. Ja vooral dat niet weg kunnen leggen is echt super vermoeiend maar ook het vele huilen. Hij kan ook echt heel hard huilen 😢 Hoop dat het snel over is

12 dagen geleden

Reactie op Lis-No

Dat is ook mijn geboortedatum hihi. Ja vooral dat niet weg kunnen leggen is ...
Oh wat grappig! Maar ik vroeg me idd dus ook af of dit normaal gedrag is voor de leeftijd. Niet even zelf kunnen spelen en alleen maar opgetild willen zijn. Hopelijk dat het snel beter wordt! Mn baby viel eerst zelf in slaap en nu ook niet meer. Ben zo bang dat ze dalijk er een slaapassociatie er aan over houdt…

12 dagen geleden

Er zijn ook kindjes die juist na de lastige fase van de sprong humeurig worden als ze de vaardigheden hebben geleerd maar ook daadwerkelijk gaan toepassen.

11 dagen geleden

Reactie op Lis-No

Ah wat sneu die virale infecties en oorontsteking! Gaat het wel beter?
Ja hoor hij had antibiotica een week gekregen en mag al terug naar de crèche!

11 dagen geleden

Hier was de uitgerekende datum 13-12 en volgens mij zitten we er nu midden in. Al enkele nachten met naar bed gaan drama, meerdere keren wakker en s’nachts vanaf een uur of 3 is het natuurlijk tijd om uitgebreid te kletsen en lachen. Tot hij 1,5 uur later moe is en wilt slapen maar dit niet lukt en dan gaat huilen. Enorm pittige nachten zo 🙈

11 dagen geleden

Mijn uitgerekende datum was 26-11 en ik herken het wat je zegt. In de avond met het naar bed brengen slaapt hij een half uur en is dan weer wakker, meteen huilen.. hij lijkt ook meer honger te hebben als voorheen. Hij wilt ook graag omrollen alleen dat lukt nog net niet, misschien dat dat meespeelt. Of doorkomende tandjes?

11 dagen geleden

Reactie op Sanvita

Er zijn ook kindjes die juist na de lastige fase van de sprong humeurig wor ...
Dat wist ik niet. Misschien is dat het wel

11 dagen geleden

Reactie op abnormarijke

Hier was de uitgerekende datum 13-12 en volgens mij zitten we er nu midden ...
Ja het is echt super pittig en slopend. Het ging vandaag in de middag en avond wel wat beter hier! Hoop in een stijgende lijn door haha

11 dagen geleden

Reactie op Marieek

Mijn uitgerekende datum was 26-11 en ik herken het wat je zegt. In de avond ...
Hier inderdaad ook wel vaker willen drinken en hij rolt regelmatig van buik naar rug ( hij slaapt op zijn buik ) maar terug lukt hem niet. Er zijn pas 2 ondertandjes doorgekomen dus misschien komt er wel nog meer🙈