Hoi,
Wij hebben 3 kids en doen eigenlijk alleen maar uitjes die leuk zijn voor de oudste 2 (die zijn 2 en 3 jaar)
Nu gaan de oudste 2 woensdag met opa en oma op pad, dus heb ik alleen de baby. Ik wil iets leuks gaan doen met haar (niet zwemmen), maar heb weinig inspiratie.
Ik dacht eerst ik ga voor mezelf shoppen in de stad, maar ben eigenlijk net wat aan het afvallen dus wil eigenlijk pas shoppen als het een maatje kleiner kan 😅🤣
Iemand een leuk idee wat we kunnen gaan doen? Ik wil wel perse buiten de deur, we hebben genoeg thuis gezeten
Wij gaan wel regelmatig naar de kinderboerderij of naar de dierentuin. Maar ook een wandeling in het bos vind ze helemaal geweldig! Of naar een dierenwinkel kijken naar de visjes haha.
Dierentuin is altijd leuk! Inderdaad tuincentrum en daar naar de diertjes kijken en lekker samen lunchen. Laatst ook gedaan. Zelf wat lekkers daar gehaald en voor haar had ik wat lekkers meegenomen. We gaan ook wel eens gewoon naar de Ikea, even eten en ze kijkt dr ogen uit naar alle spullen en vooral bij de knuffelafdeling 🤣
Haha! Zo herkenbaar dit 😆 hier ook 3 kids (oudste 2 zijn 4 en 5). Voor mijn jongste dochtertje is een wandeling door het park, eendjes voeren en even schommelen op schoot altijd goed 😊