17 Reacties

vorige maand

Vorige week gehad bij onze dochter. Even huilen bij het zetten, maar niet meer of minder dan de benen. Daarna met bewegen nergens last van. Terwijl keer daarvoor met beentjes wel last van bewegen

vorige maand

Geen ervaring maar waarom in beide armen ipv benen?

vorige maand

2 weken terug heeft mijn zoontje ze gehad maar was gewoon in zijn benen.

vorige maand

Reactie op Bommetje91

Geen ervaring maar waarom in beide armen ipv benen?
Na 14 maanden krijgen ze niet meer bij de beentjes meer

vorige maand

Reactie op RachelWV

Vorige week gehad bij onze dochter. Even huilen bij het zetten, maar niet m ...
Dus eigenlijk gewoon dezelfde symptomen als bij de benen

vorige maand

Reactie op xhullie

Dus eigenlijk gewoon dezelfde symptomen als bij de benen
Ja hier in ieder geval wel

vorige maand

Reactie op |Leentje|

2 weken terug heeft mijn zoontje ze gehad maar was gewoon in zijn benen.
Hoe oud is je zoontje?

vorige maand

Reactie op xhullie

Hoe oud is je zoontje?
Bijna 15 maanden. Dit was de 14 maanden prik. We hadden 'm iets verschoven ivm vakantie en de mogelijk verlate bijwerkingen van de BMR.

vorige maand

Reactie op xhullie

Na 14 maanden krijgen ze niet meer bij de beentjes meer
Oh apart, hier doen ze die van 14maanden nog wel in de benen. Volgens nieuwe schema dan met 3jaar ook weer een, ook in de benen. Peuter moet met 4 weer, geen idee waar ze dan prikken haha.

vorige maand

Mijn dochter heeft ze vorige week gehad en ik mocht zelf kiezen. Het maakte geen verschil zei de kinderarts, dus misschien dat je kunt vragen of het toch in de beentjes mag? Onze dochter loopt al en heeft daarom ook geen stijve beentjes gehad. Succes! 😘

vorige maand

Hier in de armen nergens last van gehad achteraf. Vond dit zelf ook prettiger, omdat je er dan met verschonen geen last van hebt

vorige maand

Bij mij gaven ze aan als kindje al kan lopen, het prettiger is om ze in de armpjes te geven ivm spierpijn.

vorige maand

Hier gisteren de prikjes gehad, maar onze dochter heeft ze ook gewoon in der beentjes gehad. Ze is 14 maanden.

vorige maand

19-2 krijgt ons zoontje van 14 maanden het voor het eerst in de armpjes zijn jullie kindjes ziek geworden? De prik in december in de beentjes was ons zoontje namelijk erna wel wat ziek geworden

vorige maand

Reactie op Magdalena12-/

Bij mij gaven ze aan als kindje al kan lopen, het prettiger is om ze in de ...
Ja dit gaven ze bij ons ook als reden! Overigens heeft ze nergens last van gehad daarna (ook in dr armen gekregen dus)

vorige maand

Reactie op cccctje

19-2 krijgt ons zoontje van 14 maanden het voor het eerst in de armpjes zij ...
Me dochter heeft het gisteren gehad, het wat wel iets zwaarder dan de andere vaccinaties normaal knapte ze na 1 dag al maar nu 2 dagen best wel huilerig beetje koorts moe

vorige maand

Dinsdag gehad, geen last van gehad!