Iemand een ideetje voor een leuk cadeautje/uitje voor vaderdag?
Kids hebben al geknutseld, maar wil er nog iets bij doen... maar tis iemand die eigenlijk alles al heeft😅
Ik heb (heel fout) sokken besteld met foto’s van het gezicht van onze zoon erop. Hahaha. Mijn man heeft ook alles al, maar weet zeker dat hij hier enorm om moet lachen.
Je hebt van die leuke koffiemokken dat als ze warm worden er iets op verschijnt. Ik heb zoiets besteld in een bepaald thema en is meer voor de grap erbij.
Mijn man spaart lego. Ik heb een houten doosje met vakjes besteld en minifigs met allemaal verschillende lijfjes, broekjes (groot en klein, plus een lego baby) en accessoires die hem en onze dochter moeten voorstellen. Het wordt een “papa en Nova gaan naar…”-legodoosje waarbij ze zichzelf kunnen maken om in elke set die hij bouwt samen als legopoppetjes op visite te gaan. En een lego draaimolen omdat ze die echt in het echt helemaal geweldig vond :)
Het is zijn eerste vaderdag, dus ik wilde iets bijzonders doen. Volgend jaar krijgt hij gewoon een verbrande croissant en een handafdruk op een A4tje ofzo 🤣
Ik heb een nieuwe gereedschapskist gekocht voor hem 😅 en dan morgen ga ik met de kids een Canvas bestempelen met handjes en voetjes (als ze mee willen werken 🫣) ook nog een lading zure snoepjes waar hij gek op is 😅
Een voorlees boek over papa en zoon. Geheel eigen ontwerp, dus ook de namen en animaties kan je zelf verzinnen. Heel leuk! Boek gaat over dat ze samen een dag vol avonturen beleven. En moet zeggen door de vele keuze die je krijgt aan het maken van een animatie lijken ze wel op mijn man en zoontje 😂
Ik denk dat ik naar de Action ga en ze lekker allemaal een cadeautje laat ‘uitzoeken’ wat ze aan hun papa willen geven. Ik zal wel een beetje sturen zodat het geen glitter Barbie pen word 😜
Ik heb een blanco mok en porceleinverf gehaald. Zelf al een patroontje op getekend en ik laat vanmiddag de kinderen er nog even mee omkliederen. Op de opvang maken ze vaak wel een tekening o.i.d., maar vond het toch leuk om ook nog iets praktisch te geven.
Een Mepal broodbak met foto en een 'Fijne lunch, papa!' erop.
Partner werkt sinds kort weer en neemt tegenwoordig ook lunch mee (deed hij bij zijn vorige werk niet). Goed gedrag moet je belonen vind ik.
Een gepersonaliseerd voorleesboek met zijn naam en de namen van de kinderen er in.
En ik haal een vaderdagtas bij de Zuivelhoeve met kaasje, nootje en biertje.