8 Reacties

6 maanden geleden

Wij zitten op dit moment in Italië met onze bijna 8 maand oude zoon en dochter van bijna 4 jaar. Wat voor mij een must was, is om een overnachting tussendoor te doen. Want het is een best lange zit. Wij zijn sochtends na de ochtend fles weggegaan en zijn rond 10:45 uur ergens gestopt. We hebben een thermosfles heet water en een thermosfles koud water meegenomen voor de flessen. Dus die konden we gewoon in de auto klaarmaken. Slaapjes ontkom je niet aan om ze maar een keertje in de maxi Cosi in de auto te laten doen. Ons zoontje heeft een paar keer geslapen en heeft het heel goed gedaan. Viel ons reuze mee gelukkig. Op vakantie doet hij al z’n slaapjes wel gewoon in campingbedje. Vind dat zelf wel belangrijk. Gelukkig zitten wij dicht bij alle faciliteiten dus kan ik zo even terug naar de caravan als hij weer een fles of slaapje moet. Qua uitstapjes weet ik nog niet, hebben wij nog niet gedaan maar zijn wij nog wel van plan.

6 maanden geleden

Ik volg even, wij gaan in augustus ook voor het eerst met ons zoontje van dan 9 maand op vakantie naar Frankrijk met de auto 😍

6 maanden geleden

Wij zijn momenteel in Turkije met onze dochter van 7 maanden en 4 jaar. Wij hebben de kinderwagen bak mee waar ze goed in slaapt volgens hetzelfde schema. Ze slaapt lekker bij de shows en zwembad. We hebben een kinderwagen ventilator mee, een sleepytroll om lekker te wiebelen en een ruisje aan. Valt een slaapje korter uit dan gaan we lekker op de kamer met airco 1 lang slaapje doen. Op het strand hebben we de aeromoov mee en een opblaasbaar badje waar ze lekker in kan zitten spelen.

6 maanden geleden

Lekker op pad! Kind in de wagen laten slapen. Als t ochtend slaapje korter is, smiddags rustig aan of andersom. We zijn op vakantie met 2 kinderen. Een van 7 maanden en een van 2 jaar. Ze slapen dus echt nu om en om, maar de baby gaat overal mee naar toe en als we toevallig thuis zijn voor de middagslaap van de 2 jarige, gaat hij in bed, en anders in de draagzak, kinderwagen of maxi cosi slapend. Zolang t slaapt worden ze niet chagrijnig, maakt mij dan niet uit waar ze slapen 😉 Voeding kan gewoon onderweg of als jullie ergens op een terras zitten, potjes, kv, bv, snackie, boterham Neem handige kleine lepeltjes mee, bakjes/zakjes waar je eten ik kan doen, thermoskan met heet water, koud water fles, en een slab/hydrofiel, grote hydrofiel als dekentje als t kouder is buiten, lievelings speeltjes En dan heb je alles wel! Enjoy!

6 maanden geleden

Een ventilator voor op de buggy/kinderwagen Strandtentje voor de schaduw Flesverwarmer Sabbelspeen

6 maanden geleden

Wij zijn net terug uit mallorca, niet met de auto, maar wel echt heel leuk met Kids. We hebben haar gewoon lekker in de wagen laten slapen en we hadden een auto gehuurd, met babyzitje. Hierin heeft ze ook slaapjes gedaan als we ergens heen gingen. Ik zou zeggen gewoon go with de flow en lekker van je vakantie genieten.

6 maanden geleden

Hebben jullie ook tips qua UV pakjes? 1 geheel pakje of juist shirtje en broekje los?

6 maanden geleden

Reactie op Livelli

Hebben jullie ook tips qua UV pakjes? 1 geheel pakje of juist shirtje en br ...
Ik heb zelf een broekje en T-shirt besteld. Rekeninghoudend met verveen van de pamper en omkleden achteraf. Lijkt me niet fijn om mijn kindje helemaal te moeten uitkleden op het strand of aan het zwembad als ik haar luier wil verversen