3 Reacties

5 maanden geleden

Hoi! Ik zit nu met 3 kids in Egypte en wij kwamen rond 23u aan in het hotel. We hebben snel nog even wat gegeten en de kleine extra gevoed en neergelegd. Hij was erg onrustig, dus lekker samen geslapen en de volgende nacht weer in zijn bedje. Wij hebben totaal geen ritme hier en kijken het aan wanneer meneer moe is. Hij slaapt gelukkig makkelijk een korte slaapcyclus overal, dus dat is mazzel. Probeer het wat los te laten en het gewoon te ervaren. Fijne vakantie!

5 maanden geleden

Reactie op moon7tje

Hoi! Ik zit nu met 3 kids in Egypte en wij kwamen rond 23u aan in het hotel ...
Goede tip! Daar zat ik ook aan te denken, eerste nacht lekker bij ons. Geniet lekker van jullie vakantie!

5 maanden geleden

Kinderen zijn flexibeler dan je denkt! Dat is het belangrijkste om te onthouden. Ons zoontje viel in het vliegtuig, rond zn slaaptijd in slaap en werd wakker toen we uit het vliegtuig gingen. Hij keek zn ogen uit en vind alles prachtig! Toen we in het resort waren hebben we nog even snel wat gegeten en toen op de kamer nog even een extra fles gegeven en daarna is hij als een blok weer in slaap gevallen. Hij was iets later wakker, maar verder helemaal goed gehumeurd. Ook als we wat later nog gingen eten 's avonds hielden we hem gewoon wat langer wakker. Vaak dan nog even een kort dutje voor we gingen, en als hij dat niet wilde kwam het vaak ook wel goed. Ze zien/horen/ruiken zoveel nieuws dat het vaak wel goedkomt.